Przetargi.pl
REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM - ETAP I

Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 55-065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3911580 , fax. 071 3911590
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
    ul. Wrocławska 55 55
    55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3911580, fax. 071 3911590
    REGON: 93193503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.JORDANOWSLASKI.PL, WWW.BIP.JORDANOWSLASKI.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek planowany do remontu jest budynkiem dwukondygnacyjnym. Zakres zamówienia publicznego obejmuje remont parteru, który pod względem funkcjonalnym obejmuje świetlicę z zapleczem kuchennym oraz sanitariaty. Na podstawie inwentaryzacji parteru obiektu obliczono powierzchnię użytkową części remontowanej, która wynosi 374,03m?. Obecnie pomieszczenia parteru użytkowane są w 7%, pozostałe zostały znacznie zdewastowane. Okna - drewniane zużyte w 70 %, instalacje wodno - kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania - częściowo zdekompletowane, nieczynne, rozprowadzenie instalacji wodnej i centralnego ogrzewania stan dostateczny, instalacje elektryczne do wymiany. Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych - remont, prowadzących do dostosowania budynku do użytku publicznego oraz szerszej funkcjonalności. Przy kompleksowej realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robot budowlanych, instalacyjnych - instalacji sanitarnych i elektrycznych. Roboty rozbiórkowe : - rozebranie ścian murowanych w części sanitarnej, - rozbiórka boazerii ścian, konstrukcji sceny, posadzek z luksferów, konstrukcji stalowej stropu podwieszonego, ścianek działowych drewnianych na szkielecie metalowym - sala główna, - demontaż stolarki okiennej, drzwiowej, - demontaż instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania , elektrycznej, - wykucie nowych otworów okiennych. Roboty ogólnobudowlane: - wstawienie stolarki okiennej /PCV/, - montaż sufitu podwieszonego kasetowego , - montaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach sanitarnych, - postawienie nowych ścianek z bloczków z betonu komórkowego, - położenie izolacji poziomej pod posadzki, - położenie nowej posadzki z płytek typu GRES, - postawienie ściany przesuwnej na sali oraz ścianek aluminiowych przy wejściach, - montaż nowej stolarki drzwiowej, ścianek systemowych, - montaż konstrukcji drewnianej sceny oraz pokrycie płytami OSB, położenie parkietu, - montaż instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z osprzętem, - wyprowadzenie instalacji kanalizacyjnej i podłączenie do sieci zewnętrznej poprzez studzienkę rewizyjną, - montaż hydrantu wew., - montaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem, - montaż instalacji - klimatyzacji. Uwagi końcowe: Wszystkie prace budowlano-instalacyjne należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną przy zapewnieniu przez cały czas prowadzonych robót warunków bhp. Przed rozpoczęciem robót kierownik budowy winien opracować projekt Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10 000,00 zł, w terminie do 15.03.2013r. do godz. 9:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanowslaski.pl, www.bip.jordanowslaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach