Przetargi.pl
REMONT STROPU PODDASZA NAD PIERWSZYM PIĘTREM W BUDYNKU RATUSZA W KĄTACH WROCŁAWSKICH

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT STROPU PODDASZA NAD PIERWSZYM PIĘTREM W BUDYNKU RATUSZA W KĄTACH WROCŁAWSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie stropu poddasza nad pierwszym piętrem w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich, w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, jako integralnej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Wykonawca oświadczy, że wykonywanie remontu stropu poddasza nad pierwszym piętrem budynku ratusza nie spowoduje przestoi w prawidłowym funkcjonowaniu urzędu. 3. Wykonawca w przypadku konieczności częściowego rozebrania konstrukcji więźby dachowej udzieli gwarancji wykonania więźby i połaci dachowej na całość robót związanych z konstrukcją więźby i połaci dachowej. 4. Wykonawca zabezpieczy pomieszczenia znajdujące się poniżej stropu poddasza, a także usunie uszkodzenia powstałe w tych pomieszczeniach w wyniku remontu stropu. 5. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania instalacji centralnego ogrzewania, a w przypadku uszkodzenia elementów instalacji CO na strychu przewidzi zamienne źródło ciepła, a także po stronie wykonawcy będzie pokrycie kosztów ogrzewania zamiennego i ogrzewania istniejącego. 6. Wykonawca zobowiąże się współpracować z wykonawcą remontu dachu, elewacji i montażu windy zewnętrznej. 7. Wykonawca zobowiąże się zapewnić ciągłość działania instalacji elektrycznej, alarmowej i klimatyzacji na okres realizacji prac, na koszt wykonawcy. Dopuszcza się zastosowanie zamiennej klimatyzacji obsługującej pomieszczenia na koszt wykonawcy. 8. Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia energii elektrycznej i wody na potrzeby wykonania zadania inwestycyjnego. 9. Wykonawca zapewni zaplecze budowy i jego zabezpieczenie. Inwestor może wskazać miejsce. 10. Wykonawca zabezpieczy ciągi komunikacyjne wewnątrz budynku ratusza z uwzględnieniem okresu korzystania z tych miejsc. 11. Wykonawca zabezpieczy elewację budynku ratusza i ewentualnie usunie szkody wynikłe podczas pracy przy wykonywanie remontu stropu. 12. Inwestor nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej na potrzeby budowy. Zapewnienie dostawy energii wraz z kosztami jej zużycia będą leżeć po stronie wykonawcy. 13. Inwestor nie będzie poniósł odpowiedzialności za majątek wykonawcy pozostawiony na placu budowy. 14. Inwestor zapewni kierownika budowy nad realizowanym zadaniem. Kierownik budowy będzie pełnił obowiązki kierownika budowy nad remontem stropu poddasza jak również nad remontem dachu (Decyzja o pozwoleniu na budowę obejmuje remont stropu oraz dachu budynku ratusza w Kątach Wrocławskich). 15. Inwestor udostępnia komunikację wewnątrz budynku tylko w godzinach pracy urzędu. 16. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za stan techniczny miejsc bezpośrednio sąsiadujących z częścią wewnętrzną budynku i ponosi wszelkie koszty związane, z powstałymi na skutek realizacji zadania, usterkami wewnątrz i na zewnątrz budynku. 17. Wykonawca przedłoży do przetargu harmonogram realizacji prac z podziałem na etapy wyłączenia poszczególnych pomieszczeń z użytkowania. 18. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania prac oraz zabezpieczy teren budowy w sposób zgodny z przepisami BHP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe - 9.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.katywroclawskie.pl/zamowienia/lista/15.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach