Przetargi.pl
Remont stałych znaków nawigacyjnych: stawa dolna nabieżnika KARSIBÓR, stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA, stawa dolna nabieżnika LUBIN, stawa górna nabieżnika LUBIN, stawa cyplowa na S cyplu półwyspu KOSA, punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych w porcie ŚWINOUJŚCIE.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2011-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stałych znaków nawigacyjnych: stawa dolna nabieżnika KARSIBÓR, stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA, stawa dolna nabieżnika LUBIN, stawa górna nabieżnika LUBIN, stawa cyplowa na S cyplu półwyspu KOSA, punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych w porcie ŚWINOUJŚCIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stawa dolna nabieżnika KARSIBÓR Stawa dolna wraz ze stawą górną stanowią nabieżnik KARSIBÓR, który wyznacza oś toru wodnego przez Kanał Piastowski i Zalew Szczeciński. Linia nabieżnika KARSIBÓR pokrywa się z linią nabieżnika MAŃKÓW. Rodzaj posadowienia i konstrukcji: cylindryczna wieża z laterną i galeryjką oraz dachem stożkowym, wys. 16,0 m pomalowana na kolor biały u stawiona na cokole betonowym wys. 0,15 m n. p. z. Cokół betonowy w kształcie ośmiokąta wpisanego w koło o średn. 5,0 m . Fundament betonowy prawdopodobnie wsparty na palach, których średnica i głębokość zabicia nie są znane. Konstrukcja stalowa wieży zamocowana jest do fundamentu za pomocą kołnierza zewnętrznego z kątownika 140 x 140 x 14 mm 8-ma śrubami kotwiącymi M-45, oraz do 8-miu teowników 130 x 65 mm zabetonowanych w bloku fundamentowym. Cylinder wieży 1,81 wykonany z blachy stalowej, która dołem 2-ma rzędami nitów przymocowana jest do kołnierza zewnętrznego z kątownika 140 x 140 x 14 mm oraz przykręcona 4-roma śrubami M-18 do każdego z 8-miu końców teowników 130 x 65 mm, zakotwionych w betonie bloku fundamentowego. Wnętrze szybu komunikacyjnego podzielone jest na 3 kondygnacje oddzielone spocznikami z blachy ryflowanej. I i II kondygnacja ma wysokość 3,99 m, III 3,28 m. Nad III kondygnacją znajduje się kabina optyczna średnica 1,81, wys. 2,34 m, w której zainstalowana jest lampa nawigacyjna. Okno w kształcie ściętej elipsy o wym. 101 x 101 cm zorientowane jest na kierunek toru wodnego. Laterna otoczona jest galeryjką szer. 0,79 m z podestem z blachy perforowanej ograniczoną barierką wys. 1,00 m. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną i odgromową. Uwagi Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej i wgłębnej. Okitowanie szyby okna laterny, ze względu na jego zły stan, należy wymienić na nowe. Powierzchnia betonowego fundamentu w wielu miejscach jest spękana i skruszona. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70H-97052 266 m2 b) odtłuszczanie 266 m2 c) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 266 x 2 = 532 m2 d) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 266 m2 e) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) 250 x 2 = 500 m2 f) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony) 6 x 2 = 12 m2 g) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny matowy) 10 x 2 = 20 m2 h) wymiana uszkodzonej siatki miedzianej w odwietrznikach szybu komunikacyjnego i kabiny optycznej 4 szt. 0,18 m2 i) obustronna wymiana okitowania szyby okna laterny o wym. 1,01 x 1,01 m = 1,02 m2 x 2 = 2,04 m2 Fundament: a) skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 10 cm na pow. pionowych i 5 cm na powierzchniach poziomych 20 + 15,7 = 36 m2 b) deskowanie bloku fundamentowego = 8 m2 c) uzupełnienie zbrojonych ław i stóp fundamentowych z betonu monolitycznego = 2,67 m3 2. Punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych przy fal wsch. w Ś-ciu Lokalizacja Punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych usytuowany jest przy falochronie wschodnim w porcie Świnoujście Rodzaj posadowienia i konstrukcji: konstrukcja dalby z rury wielkośrednicowej średnicy 162016 mm, wypełnionej piaskiem drobnoziarnistym. Na rurze osadzona platforma konstrukcji stalowej o wymiarach 8,46 x 2,64 m, na której usytuowano wszystkie urządzenia wynikające z funkcji budowli. Połączenie z dalbą pomostem dojściowym za pomocą schodni z podpory lądowej na korpusie II ostrogi falochronu. Uwagi Na powierzchni konstrukcji stalowej występują liczne miejsca złuszczenia farby i ogniska korozji. Podstawa konstrukcji wsporczej, w miejscu połączenia z fundamentem jest poważnie zniszczona. Występują b. duże wżery i ubytki materiału, zagrażając stabilności konstrukcji. Niektóre stężenia poziome i krzyżulce w podporze lądowej oraz stopnie schodów wejściowych na podest uległy w tak dużej korozji wgłębnej, że nadają się jedynie do wymiany. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) wycięcie skorodowanych elementów konstrukcji: - stopnie z blachy ryflowanej gr. 6 mm, o wymiarach 0,3 x 08 m 8 szt. ( 1,92 m2) - stężenie stopni z T NP 40; dł. elementu 0,8 m 16 szt. (12,8 mb) - krzyżulce stężające konstrukcję pomostu z NP 60 x 35 8 szt. ( 7,0 mb) - drabinki włazowe z kątowników 50 x 50 mm, dł. 2,0 m, (8,0 mb) rozstaw kątowników 0,6 m, ze stopniami z prętów o przekroju kwadratowym 0,02 x 0,02 m, (7 szt. x 2 = 14 szt. = 8,4 mb) z zaplecznikiem z płaskownika 0,03 x 0,005 m (6,0 mb) 2 szt. b) wykonanie nowych elementów na wzór usuniętych: - stopnie schodowe z krat pomostowych stalowych, ocynkowanie 8 szt. - drabinek włazowych z zaplecznikami, ocynkowanie 2 szt. c) montaż nowych elementów stalowych jw. w miejsce uprzednio usuniętych d) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70H-97052 285 m2 d) odtłuszczanie 285 m2 e) malowanie x 3 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 285 x 3 = 855 m2 f) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 285 m2 g) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor żółty) 285 x 2 = 570 m2 3.Stawa górna nabieżnika LUBIN Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego toru podejściowego do Lubina. Wysokość światła - 52,8 m ponad wodą, zasięg światła - 5 Mm Rodzaj posadowienia i konstrukcji Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa, wysokości 15,0 m nad poziomem cokołu, wykonana z kątowników z ażurowym znakiem dziennym w kształcie rombu, wykonanym z tworzywa sztucznego. Cały znak pomalowany jest na kolor biały. Konstrukcja kratowa wieży składa się z dwóch segmentów łączonych śrubami. Wewnątrz konstrukcji przestrzennej wbudowana jest drabina włazowa z zaplecznikiem. Na poziomie połączenia segmentów znajduje się podest spocznikowy, zabezpieczony dwustronną poręczą. Na szczycie Kon strukcji, do balustrady przymocowany jest znak dzienny w kształcie rombu, wykonany z tworzywa sztucznego. w połowie dolnego segmentu konstrukcji stalowej zamocowana jest lampa nawigacyjna. Posadowienie podstawy konstrukcji stalowej stanowi betonowy blok o przekroju w kształcie kwadratu o boku 3,68 m (górna powierzchnia), wystający 0,2 m ponad poziom przyziemia, posadowiony na głębokości 2,20 m pod powierzchnią terenu, gdzie poszerza stopę fundamentową do powierzchni o boku 5,0 m. podstawa konstrukcji stalowej wieży zamocowana jest do fundamentu za pomocą nakładki z kątownika 120 x 120 mm do wystających końców zabetonowanego w fundamencie segmentu przestrzennego kraty, i skręcona przy pomocy śrub, w każdym narożniku konstrukcji. obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną i odgromową. Uwagi Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052 152 m2 b) odtłuszczanie 152 m2 c) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 152 x 2 = 304 m2 d) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 152 m2 e) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) 152 x 2 = 304 m2 4.Stawa dolna nabieżnika LUBIN Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego toru podejściowego do Lubina. Wysokość światła - 34,0 m ponad wodą, zasięg światła - 5 Mm Rodzaj posadowienia i konstrukcji Czterościenny ażurowy maszt stalowy, wysokości 6,0 m nad poziomem cokołu, pomalowany jest na kolor biały. Przewiązki poziome i krzyżulce nitowane są do kątowników nośnych. Wejście na szczyt masztu zabezpieczone jest zaplecznikiem z płaskownika. Wewnątrz masztu zamontowane są trzy przepony stężające z blachy perforowanej. Na szczycie masztu zamontowana jest półka metalowa na wspornikach, na której umieszczona jest lampa nawigacyjna. Konstrukcja znaku posadowiona jest na bloku betonowym o przekroju kwadratowym. Konstrukcja stalowa masztu zamocowana jest przez zabetonowanie w bloku fundamentowym dolnego segmentu konstrukcji stalowej. Uwagi Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052 20 m2 b) odtłuszczanie 20 m2 c) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 20 x 2 = 40 m2 d) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 20 m2 e) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) 20 x 2 = 40 m2 5.Stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA Lokalizacja Obiekt jest usytuowany na wzniesieniu południowego brzegu na południowy-zachód od miasta Wolin, na obszarze Wolińskiego Parku Narodowego. Stawa dolna wraz ze stawą górną stanowią nabieżnik GOŁOGÓRA , który wyznacza oś toru wodnego na krk 0,010 na podejściu do portu Wolin. Obiekt zbudowano w latach 1968 - 1969, wg projektu Nr 3403, sporządzonego przez Biuro Projektów Budownictwa Morskiego w Gdańsku. Rodzaj konstrukcji Czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa z kształtowników walcowanych na gorąco, wysokości 12,90 m n.p.z.. z ażurowym prostokątnym znakiem dziennym o wymiarach 1,63 x 0,6 m (krótszym bokiem u dołu). Cały obiekt pomalowany jest na kolor biały. Konstrukcja wieży w kształcie prostopadłościanu o przekroju poprzecznym w kształcie kwadratu o boku 1,4 m, składa się z trzech segmentów, połączonym śrubami. Wewnątrz konstrukcji stalowej wieży znajduje się stalowa drabina wejściowa z zaplecznikiem. Wieża wyposażona jest w dwa pomosty, jeden w połowie wysokości a drugi na szczycie, wykonane jako konstrukcja ażurowa. Podest szczytowy zabezpieczony barierką ochronną w obrysie wieży. Na podeście górnym zainstalowane zostały: podstawa lampy nawigacyjnej oraz żurawik 50 kg. Konstrukcja ażurowa została zakotwiona w betonowym fundamencie. Teren posadowienia stawy o pow. 6,0 x 6,0 m ogrodzony jest płotem z prętów stalowych. Uwagi Na powierzchni konstrukcji występują ogniska korozji powierzchniowej. Powłoka malarska jest brudna i odbarwiona, miejscami złuszcza się. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do III klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052 83 m2 b) odtłuszczanie 83 m2 c) malowanie farbami epoksydowymi antykorozyjnymi do pow. ocynkowanych 83 m2 d) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa do pow. ocynkowanych 83 m2 e) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) do pow. ocynkowanych 83 x 2 =166 m2 6.Stawa cyplowa na S cyplu półwyspu Kosa Lokalizacja 143 m na wschód od osi na 4,650 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin. Rodzaj konstrukcji Czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa o wys. 5,75 m n.p.z. z cylindryczna laterną i galeryjką oraz daszkiem stożkowym, pomalowana jest na kolor zielony. Rozstaw słupów nośnych na dole, w kształcie kwadratu o boku 3,0 m, zwężający się ku górze. Skratowanie wykonane jest z kątownika. Podest galeryjki wykonany jest z blachy ryflowanej o szerokości 0,85 m, zabezpieczony barierka wysokości 1,0 m. Na podeście zamontowana jest laterna ? 2,0 m, wysokości 2,0 m, pomalowana na kolor czarny, z daszkiem stożkowym wysokości 0,6 m. Wewnątrz kabiny optycznej ustawiony jest stół żeliwny, na którym ustawiona jest lampa nawigacyjna. Laterna oszklona jest dziesięcioma szybami o wym. 0,8 x 0,5 m. Wejście na górę umożliwia stalowa drabinka. Całość posadowiona jest na żelbetowych stopach fundamentowych 100 x 100 wys. 105 cm Uwagi Powłoka malarska konstrukcji stawy jest zniszczona i skredowana. Na elementach stalowych występują liczne ogniska korozji powierzchniowej. Laminat na daszku laterny uszkodzony i odstający. Liczne ubytki w okitowaniu szyb w oknach laterny. Zakres zamówienia Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: a) usunięcie starych, zniszczonych warstw laminatu z daszku laterny 6 m2 b) czyszczenie konstrukcji stalowej stawy z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052 90 m2 c) przygotowanie i wyrównanie podłoża daszku laterny d) odtłuszczanie 90 m2 e) ułożenie nowego laminatu wykonanego z pięciu warstw maty szklanej, utwardzonej żywicą epoksydową - tj. 6 m2 x 5 warstw = 30 m2 f) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 90 x 2 = 180 m2 g) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarst 80 m2 h) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor zielony) 80 x 2 = 40 m2 i) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny matowy) 10 x 2 = 20 m2 j) obustronna wymiana okitowania szyb w oknach laterny o wym. 0,8 x 0,5 x 10 szt. x 2 = 8 m2 Technologia malowania powierzchni stalowych 1. Grunt - farba grubopowłokowa, epoksydowa, utwardzana poliamidem, pigmentowana blaszkowanym tlenkiem żelaza (błyszcz żelaza) o nw. właściwościach: - przeznaczona ogólnie jako grunt, międzywarstwa, lub farba nawierzchniowa w systemach powłokowych na konstrukcje stalowe lub betonowe, narażonych na oddziaływanie lądowych i morskich czynników atmosferycznych, - przeznaczona do ponownego przemalowania farbami dwuskładnikowymi i konwencjonalnymi, również po długim czasie starzenia w warunkach atmosferycznych, - odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością , - bardzo dobrej przyczepności do starych powłok epoksydowych, - łatwa w aplikacji zarówno natryskiem bezpowietrznym jak i pędzlem, - odporna na wodą i rozprysk średnioagresywnych chemikaliów, - odporna na niskie i wysokie temperatury. 2. Grunt na pow. stalowe ocynkowane - farba epoksydowa, o nw. właściwościach: - przeznaczona ogólnie jako grunt, międzywarstwa, lub farba nawierzchniowa w systemach powłokowych na konstrukcje stalowe ocynkowane, narażone na oddziaływanie lądowych i morskich czynników atmosferycznych, - przeznaczona do ponownego przemalowania farbami dwuskładnikowymi i konwencjonalnymi, również po długim czasie starzenia w warunkach atmosferycznych, - odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością , - bardzo dobrej przyczepności do starych powłok epoksydowych, - łatwa w aplikacji zarówno natryskiem bezpowietrznym jak i pędzlem, - odporna na wodą i rozprysk średnioagresywnych chemikaliów, - odporna na niskie i wysokie temperatury. 3. Emalia poliuretanowa nawierzchniowa o nw. właściwościach: - do malowania elementów powyżej linii wody, - dobrze zachowująca kolor i połysk, - odporna na zachlapanie łagodnymi chemikaliami, - hamująca rozprzestrzenianie się ognia, - aplikowana w niskich temperaturach do - 10o C, - o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością, - odporna na wodą morską, - o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością, - odporna na niskie i wysokie temperatury. 4. Emalia poliuretanowa nawierzchniowa o nw. właściwościach: - do malowania elementów stalowych ocynkowanych, - dobrze zachowująca kolor i połysk, - odporna na zachlapanie łagodnymi chemikaliami, - hamująca rozprzestrzenianie się ognia, - aplikowana w niskich temperaturach do - 10o C, - o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością, - odporna na wodą morską, - o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością, - odporna na niskie i wysokie temperatury. Kolorystyka: biały - RAL 9003, czarny - RAL 9005, żółty - RAL 1023, zielony - RAL 6018 Wszystkie obiekty wyposażone są w instalację elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach