Przetargi.pl
Remont stałego znaku nawigacyjnego Dalba Nr 36

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stałego znaku nawigacyjnego Dalba Nr 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uszkodzona Dalba nr 36 to stalowa konstrukcja rurowa z lampą nawigacyjną na szczycie o wysokości światła 8 m, sektorze świecenia 0 - 360 stopni. Dalba posadowiona jest na trzech palach średnicy 508 10, o głębokości zabicia ok. 22 m. Pale wbite są w układzie trójkąta równobocznego. Na głowicy jednego z nich umieszczony został pierścień do zamontowania części nadwodnej. W górnej część pale wyposażone są w trójkątne tarcze z blachy stalowej, spinające je w wspólna wiązkę. Część nadwodna to stalowa rura średnicy 508 10, wyposażona w dwa pomosty robocze. Na wysokości dolnego pomostu, wewnątrz rury została wykonana komora na akumulatory i urządzenia elektroniczne sterujące światłem nautycznym. Na poręczy górnej galeryjki zamontowany jest wspornik do montażu paneli solarnych. Dalba zasilana jest energią elektryczną o napięci 12V, której źródłem są panele solarne w połączeniu z akumulatorami żelowymi. Dalba zlokalizowana jest w południowej części roztoki odrzańskiej na pozycji, szerokość 53stopni 33 11,3265N, długość 14stopni 36 33,3278 E, na 50,600 kilometrze toru wodnego Świnoujście - Szczecin. Kolor czerwony RAL 3020. Stan techniczny dalby. Konstrukcja Dalby nr 36 ogólnie jest w dobrym stanie technicznym. Na zewnętrznej powierzchni znajdują się liczne ogniska korozji, powłoka malarska jest odbarwiona, złuszczona, popękana. Zakres prac remontowych. Zakres prac dla części nadwodnej dalby: 1. Demontaż i modernizacja części nadwodnej na wzór dalby 44 (rysunek stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu umowy) wykorzystując elementy zdemontowane z Dalby nr 36. Po przeglądzie zdemontowanej Dalby nr 36, Wykonawca powinien przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu raport z weryfikacji dalby, w którym zostaną wymienione elementy przewidziane do ponownego wykorzystania przy remoncie Dalby 36. 2. Wykonanie pomostu cumowniczego na poziomie głowic pali wraz z pachołkami cumowniczymi, odbojnicami z elastomerów. Wypełnienie pomostu cumowniczego stanowić ma krata pomostowa typu Mostostal. Na wysokości 1m ponad pomostem cumowniczym należy wykonać pochwyt wokół trzonu dalby z rury stalowej ?średnicy25mm. Pomost cumowniczy ma zapewnić bezpieczne podejście i cumowanie i postój statku typu kuter hydrograficzny długości 30, szerokości 7,5 m, i zanurzeniu 2 - 2,5m. 3. Do komunikacji między pomostem cumowniczym, a galeryjką służyć będzie drabina stalowa zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP która powinna być przyspawana do trzonu dalby. 4. Na wysokości 0,95 cm ponad pomostem cumowniczym należy zachować komorę do przechowywania akumulatorów i elektroniki sterującej o wymiarach 510x1100. Komora opisana na obwodzie rury z jedną półką stała w środkowej części i dwoma ruchomymi. Do izolacji komory zastosować płyty korkowe grubości 1,5 cm 5. Po wykonaniu wszystkich prac ślusarskich i spawalniczych należy zabezpieczyć cały obiekt przed korozją przez cynkowanie. 6. Malowanie części nadwodnej farbami gwarantującymi 10 letni okres trwałości powłoki malarskiej i koloru, zastosowane farby to farby dwuskładnikowe, właściwe dla powłok galwanicznych stosowane w systemie: a) warstwa pierwsza to doszczelnienie powłoki cynkowej z farby epoksydowej 40?. b) powłoka między warstwowa z farby epoksydowej - 80 ?. c) warstwa farby nawierzchniowej, poliuretanowej w kolorze czerwonym RAL 3020 - 80?, część poniżej pomostu cumowniczego kolor czarny RAL 9005. Zakres prac dla części podwodnej dalby : 1. Demontaż trójkątnych tarczy z blachy stalowej. 2. Wydobycie trzech, uszkodzonych pali z rur stalowych średnicy 508 10, L= 22 m i oczyszczenie ich całej powierzchni w celu dokonania oceny stanu technicznego i w celu oceny możliwości ich naprawy . Po oczyszczeniu i przeglądzie wyciągniętych pali Dalby nr 36, Wykonawca powinien przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu raport z weryfikacji części podwodnej dalby, w którym zostaną wymienione elementy przewidziane do ponownego wykorzystania przy remoncie Dalby nr 36, w przypadku oceny negatywnej należy zastosować nowe pale. 3. Zabezpieczenie antykorozyjne pali przez cynkowanie i powłoki malarskie właściwe dla środowiska wodno bagiennego. 4. Wbicie pali 3 szt na głębokość ok. 22 - 24 m pozycji : 53stopni 33 11,3265 N, 14 stopni 36 33,3278 E. 5. Wykonanie wszystkich prac ślusarskich, tokarskich, spawalniczych związanych z wykonaniem głowicy pali, podestu cumowniczego i montażem części nadwodnej. 6. Wykonanie pomiarów geodezyjnych przez uprawnionego geodetę. 7. Badanie czystości dna potwierdzony atestem nurkowym. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność i zanieczyszczenie chemiczne powietrza, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby prace były wykonywane w dniach gdy temperatura i wilgotność powietrza będzie właściwa dla przyjętej technologii. Z uwagi na brak energii elektrycznej (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. II. PROWADZENIE ROBÓT. Ogólne zasady wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z ustaleniami umowy, sztuką budowlaną, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za zgodność z wymaganiami specyfikacji oraz poleceniami Zamawiającego. Ogólne wymagania dotyczące robót. 1. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z ustaleniami umowy, sztuką budowlaną, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za zgodność z wymaganiami specyfikacji oraz poleceniami Zamawiającego. 3. System malarski musi posiadać pozytywne referencje dotyczące realizacji obiektów w środowisku wodnym przy znacznym zanieczyszczeniu powietrza agresywnymi związkami chemicznymi. Nominalna grubość zastosowanego systemu malarskiego nie mniejsza niż 200 ?m. Dopuszczone jest stosowanie materiałów posiadających ważną Aprobatę Techniczną lub certyfikat zgodności z Polską Normą i normami Unii Europejskiej, użyte farby wykazują odporność na oddziaływanie azotu, fosforu, potasu oraz związków chemicznych powstałych z tych pierwiastków. 4. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli i prowadzenia rejestru obejmującego temperaturę powietrza, temperaturę podłoża, wilgotność względna powietrza, ponadto kontrola czasu od zakończenia procesu czyszczenia do nałożenia powłoki antykorozyjnej. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac przed osobami postronnymi, dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania prac oraz jego otoczeniu. Przekazanie obiektów Wykonawcy robót. Zamawiający protokólarnie przekaże Wykonawcy stały znak nawigacyjny Dalba nr 36 do remontu, w terminie siedmiu dni od daty podpisania niniejszej umowy. Od chwili przejęcia Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę obiektu i jego wyposażenie do chwili ostatecznego, protokólarnego odbioru Ochrona środowiska. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem. Zamawiający przewiduje wizje lokalną z Wykonawcami w celu zapoznania z przedmiotem zamówienia. Datę wizji wyznacza się na dzień 26.09. 2011 r godz.: 09:00 Miejsce spotkania: Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie ul. Światowida 16 c, 71-727 Szczecin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach