Przetargi.pl
Odbudowa stałego znaku nawigacyjnego Dalba 44

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa stałego znaku nawigacyjnego Dalba 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest projekt i odbudowa stałego znaku nawigacyjnego. Symbol kategorii CPV : 452 133 40 - 8 DALBA 44 1. Opis obiektu przed uszkodzeniem. Zniszczona Dalba nr 44 to stalowa, rurowa konstrukcja z lampą na szczycie o wysokości światła 8 m, sektorze świecenia 0 - 360 st. Posadowiona na trzech palach średnicy 508 na 10, długości ok. 22 m. Pale wbite są w układzie trójkąta równobocznego. Na głowicy jednego z nich umieszczona jest dolna część złącza do zamontowania części nadwodnej. W górnej części pale wyposażone są w trójkątne tarcze z blachy stalowej, spinające je w wspólna wiązkę. Cześć nadwodna to stalowa rura śr. 508na10, wyposażona w dwa pomosty robocze. Na wysokości dolnego pomostu, wewnątrz rury została wykonana komora na akumulatory i inne urządzenia elektroniczne sterujące światłem nawigacyjnym. Na poręczy górnej galeryjki zamontowany jest wspornik do montażu paneli solarnych. Dalba zasilana jest energią elektryczną o napięciu 12 V, której źródłem są panele solarne w połączeniu z akumulatorami żelowymi typu A 512/85. Znak był posadowiony na pozycji, szerokość geograficzna 53°32min 5,4176 N, długość geograficzna 14°37min58,0593 E, na 53,165 kilometrze toru wodnego Świnoujście - Szczecin w rejonie południowej części wyspy Mnisi Ostrów. W tej części toru wodnego istnieją dalby o identycznej konstrukcji, nr 36, 40 - dalba czerwona, 41, 43 - dalba zielona. Zniszczona dalba została wydobyta z dna i składowana jest na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego ul. Światowida 16 c Szczecin. Zamiarem Zamawiającego jest odbudowa znaku o architekturze, konstrukcji zbliżonej do obiektów istniejących z uwzględnieniem potrzeb eksploatacyjnych i nawigacyjnych. 2. Zakres zamówienia. 1) Inwentaryzacja istniejących obiektów do celów projektowych i archiwalnych. 2) Przedmiar robót w układzie kosztorysowym. 3) Kosztorys 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację zamówienia, oraz opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie 6) Uzyskanie stosownych pozwoleń i dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia 7) Badania geotechniczne podłoża 8) Wykonanie konstrukcji stalowej dalby, według projektu 9) Malowanie i konserwacja konstrukcji 10) Palowanie, według projektu i badań 10) Osadzenie konstrukcji nadwodnej na palach, według projektu 11) Wyposażenie znaku w sprzęt elektroenergetyczny i elektroniczny, według projektu. 3. Założenia projektowe. Projektowany znak to stalowa konstrukcja rurowa o średnicy zapewniającej dobrą widoczność znaku w porze dziennej oraz właściwą sztywność konstrukcji. Dalbę należy wyposażyć w pomost cumowniczy z odbijaczami i pachołkami, który zapewni bezpieczne cumowanie i postój statku typu kuter hydrograficzny długości 30 m, szerokości 7,5 m i zanurzeniu 2,0 - 2,5 m. Wnętrze pomostu wypełnione kratą pomostową. Na wysokości pomostu cumowniczego należy przewidzieć w wnętrzu rury izolowaną (styropianem lub korkiem) i wentylowaną komorę na dwa akumulatory żelowe 6 V, 200 Ah i elektroniczną aparaturę sterującą. Galeryjka górna, otoczona barierką o wymiarach zapewniających dostęp do latarni nawigacyjnej i paneli solarnych. Na barierce okalającej galeryjkę należy przewidzieć konstrukcje wsporczą dla montaży 2 szt. baterii słonecznych z możliwością regulacji konta nachylenia. Komunikację miedzy pomostem cumowniczym, a galeryjką zapewni drabina wyposażona w zaplecznik. Wzniesienie światła nad poziom morza 8 m, zasięg 3,5 Mm, sektor świecenia 0 - 360°, kolor światła czerwony. Konstrukcja znaku zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie oraz zastosowanie farb gwarantujących wieloletni okres trwałości koloru przy jednoczesnej odporności na agresywne warunki środowiska. Kolor dalby to czerwień RAL 3020 natomiast część poniżej pomostu cumowniczego - kolor czarny - RAL 9005. Ze względów ujednolicenia wyposażenia nawigacyjnego i dopasowanie do pozostałych dalb na Torze Wodnym Szczecin-Świnoujście proponujemy zastosowanie następującego wyposażenia nawigacyjnego: - Solary SUNSET AS 6506 -2 szt. (producent: SUNSET) lub równoważne - Regulator ładowania MPPT 100/20 - 1 szt. (producent PHOCOS) lub równoważny - Akumulatory Sonnenschein SolarBlock Gel Bartery SB6/200 A - 2szt. (producent: Sonnenschein) lub równoważne - Latarnia nawigacyjna FA 249 LED- czerwona - 1 szt. (producent: Pharos Marine Automatic Power) lub równoważna - okablowanie Przewidywana lokalizacja znaku na pozycji: UTM X = 5931793 N Y = 475653 E Istnieje możliwość korekty miejsca posadowienia znaku na podstawie danych geologicznych lub innych ustaleń z administracją terenową. W przypadku zmiany lokalizacji posadowienia znaku, Wykonawca zwróci się pisemnie do Wydziału Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Szczecinie. o zatwierdzenie nowej lokalizacji. Dokumentację należy wykonać w następującej ilości egzemplarzy: 1) Inwentaryzacja - 2 egz. 2) Projekt budowlano-wykonawczy z uwzględnieniem BHP i informacją BIOZ - 4 egz. 3) Kosztorys inwestorski - 2 egz. 4) Przedmiar robót - 2 egz. 5) Dokumentacja powykonawcza - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz. Odbudowa dalby - 44 zgodnie z opracowaną, uzgodnioną z Zamawiającym i zatwierdzoną dokumentacją. Odpowiedzialność za wybór Projektanta i spełniania przez Projektanta zobowiązań wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spoczywa na Wykonawcy Zamawiający zapewnia wybranemu Wykonawcy dwukrotny transport wodny do obiektów w rejonie odbudowy dalby w celu wykonania inwentaryzacji. Zamawiający zastrzega sobie czas 7 dni roboczych na sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji przed przystąpieniem do odbudowy znaku. Przekazanie obiektów Wykonawcy robót. Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy teren na czas realizacji prac renowacyjnych,. W przypadku konieczności wykonania zaplecza, Wykonawca wykona zaplecze dla własnych potrzeb w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na koszt Wykonawcy. Od chwili przejęcia Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę budowanego obiektu i jego wyposażenie do chwili ostatecznego, protokolarnego odbioru. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac przed osobami postronnymi, dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania prac oraz jego otoczeniu. Ochrona środowiska. W trakcie realizacji zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych :dziesięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie Narodowy Bank Polski O/O Szczecin nr : 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5) Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w pkt 2) b-e do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6) Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium : a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach