Przetargi.pl
REMONT STAŁEGO ZNAKU NAWIGACYJNEGO - STAWA GÓRNA NABIEZNIKA POLICE

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT STAŁEGO ZNAKU NAWIGACYJNEGO - STAWA GÓRNA NABIEZNIKA POLICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja na 48,930 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin , 780,50 m na zachód od osi toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na lądzie stałym. Konstrukcja stalowa, rurowa /płaszcz/ o zmiennej średnicy od 6.00 m do 3.00 .z kołnierzami poprzecznymi. Stawa podzielona jest 12 segmentów montażowych wysokości od 3.25 m do 4,50 m. Poszczególne segmenty poprzez kołnierze skręcane są śrubami do łącznej wysokości 61,42m W środku konstrukcji stawy jest rura ?508/12.5 mm do której przyspawane są elementy schodów i podesty. Wewnątrz przewidziano pomieszczenia na rozdzielnię elektryczna, akumulatory laternę dla światła nawigacyjnego. Na zewnątrz stawy dwie galeryjki. Stawa wybudowana 1992 roku Kolorystyka stawy została zaprojektowana w następujący sposób: Od poziomu +2.80 do + 21.92 kolor czarny (RAL 9005) +21,92 do + 41,42 kolor białe ( RAL 9003 ) +41,42 do + 61,42 kolor pomarańczowy ( RAL 2008) Stawa posadowiona na cokole żelbetonowym w kształcie ośmiokąta wpisanego w koło o promieniu r - 5,20 m i grubości 2,0 m. Płyta żelbetonowa oparta jest na szesnastu palach wykonanych z rur stalowych ? 508/12.5 mm, wypełnionych piaskiem, betonem a w części głowicowej żelbetem , który w połączeniu z konstrukcją płyty fundamentowej utworzy blok fundamentowy zdolny przenieść obciążenia powstałe w wyniku posadowienia konstrukcji stawy. Stan techniczny stawy. Konstrukcja nośna stawy ogólnie jest w dobrym stanie technicznym i nie wymaga prac remontowych. Na zewnętrznej powierzchni znajdują się liczne ogniska korozji, powłoka malarska jest odbarwiona, złuszczona, popękana. Połączenia kołnierzowe w wielu miejscach mają prześwity, ślady po przeciekającej wodzie co świadczy, że uszczelnienie jest niewystarczające. Występuje brak ok. 7% śrub łączących segmenty stawy a część jest zniszczona przez korozję. Powłoka malarska wewnątrz stawy w bardzo złym stanie odbarwiona, złuszczona, popękana z licznymi ogniskami korozji. Wewnątrz stawy występuje duża kondensacja pary wodnej. Wszystkie drzwi należy poddać remontowi lub po sprawdzeniu stanu technicznego wymienić na nowe. Zakres prac remontowych. Czyszczenie od wewnątrz i od zewnątrz połączeń segmentów stawy z rdzy, starej farby, pozostałości zniszczonego uszczelnienia. Zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrznej powierzchni pierścieni łączących segmenty. Wypełnienie przestrzeni między pierścieniami (uszczelnienie) masą przewidzianą w projekcie remontowo budowlanym lub inną o identycznych parametrach. Wymiana zniszczonych przez korozję lub uzupełnienie brakujących śrub łączących poszczególne segmenty. Demontaż remont lub wymiana drzwi stalowych. Wykonanie usztywnienia stropu w pomieszczeniu akumulatorów. Oczyszczenie przez piaskowanie całej powierzchni wewnętrznej stawy. Malowanie farbą epoksydową do gruntowania w części wewnętrznej. Malowanie farbą poliuretanową nawierzchniową wewnątrz stawy. Zakup i montaż izolowanej termicznie obudowy o wymiarach 650x450x850 do przechowywania akumulatorów. Wycinanie otworów i montaż kratek wentylacyjnych wyposażonych w siatki i osłony przeciw deszczowe. Czyszczenie przez piaskowanie i malowanie warstwy antykorozyjnej farbą epoksydową 80?m - zewnętrznej powierzchni stawy. Montaż uszczelnienia na zewnętrznej szczelinie, połączenia segmentów stawy z taśmy uszczelniającej przewidzianej w projekcie remontowo budowlanym lub innej o identycznych parametrach. Malowanie farbą epoksydową warstwy pośredniej 80?m. Malowanie farbą poliuretanowa warstwy nawierzchniowej 80?m w kolorystyce zgodnej z projektem. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność i zanieczyszczenie chemiczne powietrza, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby prace rozpocząć na początku sezonu budowlanego w okresie najwyższych temperatur i zakończyć w sezonie letnim. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. II. PROWADZENIE ROBÓT) Ogólne zasady wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z ustaleniami umowy, sztuką budowlaną, dokumentacja techniczną, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za zgodność z wymaganiami specyfikacji oraz poleceniami Zamawiającego. Ogólne wymagania dotyczące robót. Dopuszczone jest stosowanie materiałów posiadających ważną Aprobatę Techniczną lub certyfikat zgodności z Polską Normą i normami Unii Europejskiej, użyte farby wykazują odporność na oddziaływanie azotu, fosforu, potasu oraz związków chemicznych powstałych z tych pierwiastków. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli i prowadzenia rejestru obejmującego temperaturę powietrza, temperaturę podłoża, wilgotność względna powietrza, ponadto kontrola czasu od zakończenia procesu czyszczenia do nałożenia powłoki antykorozyjnej Nominalna grubość zastosowanego systemu malarskiego nie mniejsza niż 240 ?m. System malarski musi posiadać pozytywne referencje dotyczące realizacji obiektów w środowisku wodnym przy znacznym zanieczyszczeniu powietrza agresywnymi związkami chemicznymi. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac przed osobami postronnymi, dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania prac oraz jego otoczeniu. Przekazanie obiektów Wykonawcy robót. Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt wraz z przyległym terenem na czas realizacji prac renowacyjnych. W przypadku konieczności wykonania zaplecza, Wykonawca wykona zaplecze dla własnych potrzeb w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na koszt Wykonawcy. Od chwili przejęcia Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę obiektu i jego wyposażenie do chwili ostatecznego, protokólarnego odbioru. Ochrona środowiska. W trakcie realizacji zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem. Szczecin 2011-02-09r.NI Zamawiający przewiduje wizję lokalną z Wykonawcami w celu zapoznania z przedmiotem zamówienia. Datę wizji wyznacza się na dzień : 15.03.2011r. godz.: 10:00 Miejsce spotkania: Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie ul. Światowida 16 c, 71-727 Szczecin Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Ireneusz Nerlo tel.: 91 421 52 72 w. 143 Marcin Lenartowicz 91 421 52 72 w. 161 kom:. 609690427
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 PLN (słownie złotych :piętnaście tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie Narodowy Bank Polski O/O Szczecin nr : 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5) Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w pkt 2) b-e do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6) Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium : a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 7) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy. Warunki, forma i termin wniesienia, a także zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze umowy ( Załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach