Przetargi.pl
Remont stacji wodociągowej i ujęcia wody w Owczarkach

Urząd Gminy Zwierzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66-542 Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7617580
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zwierzyn
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie
    tel. 095 7617580
    REGON: 54848800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji wodociągowej i ujęcia wody w Owczarkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) stacji wodociągowej i ujęcia wody w miejscowości Owczarki położonej na terenie Gminy Zwierzyn. Remont (modernizacja) obejmuje działki nr 6/2, 47/2, 47/5, 51/3, 49, 51/5 obręb Zwierzyn. Branża budowlana: zakres inwestycji obejmuje: a) Prace rozbiórkowe, b) Prace remontowe dachu, c) Prace remontowe - posadzka, d) Prace remontowe - ściany i sufit, e) Stolarka budowlana, f) Elewacja, g) Roboty zewnętrzne Branża elektryczna: zakres inwestycji obejmuje: a) linie kablowe zalicznikowe, b) rozdzielnicę sterowania pomp stałego ciśnienia wody i potrzeb własnych, c) instalacje wewnętrzne, Branża sanitarna: zakres inwestycji obejmuje: a) Remont budynku stacji wodociągowej, b) Wymiana wyposażenia oraz uzbrojenia ujęcia wody, c) Wymian rurociągów łączących studnie ujęciowe z remontowaną stacją wodociągową, d) Wymiana kabli energetycznych zasilających ujęcia wody, e) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem automatycznych systemów sterujących. Ponadto opracowanie obejmuje automatyzację procesów obsługowych urządzeń stacji wodociągowej: a) Zdalną sygnalizację pracy urządzeń oraz sygnalizację wejścia osób niepowołanych na teren stacji wodociągowej, b) Adaptację istniejącego zbiornika wyrównawczego wody czystej do automatycznej współpracy z zespołem pomp ujęcia wody podziemnej, c) Wymianę armatury zaporowo zwrotnej zbiornika wyrównawczego, d) Wymianę ogrodzenia terenu stacji wodociągowej oraz działki zbiornika wyrównawczego. 2. Założenia: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: * Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt realizacyjno - wykonawczy w branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, oraz specyfikacje techniczne * Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, który należy traktować, jako pomocniczy do wyceny robót, w wycenie należy ująć wszystkie roboty i urządzenia, które zdaniem Wykonawcy są bezwzględnie niezbędne do właściwego wykonania robót i przyszłej eksploatacji. b) Zaleca się aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz prawem budowlanym c) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, projektami oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. e) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. f) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. g) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. h) Gwarancja. Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. i) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. j) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. k) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach