Przetargi.pl
Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG), zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG, zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 632 426 569
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 632 426 569
    REGON: 31161505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG), zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG, zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG), zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG, zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych”, który obejmuje m.in.: Prace remontowe w zakresie: a) robót ogólnobudowlanych: - wykonanie posadzek z płytek gresowych o pow. 12,5 m2 w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego (pom. 010), - wymiana drzwi do pomieszczenia nowego punktu dystrybucyjnego na drzwi antywłamaniowe, - wykonanie prac malarskich w tym szpachlowanie, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego (010), - wykonanie rozbiórek i otworowania, w zakresie umożliwiającym montaż sieci teleinformatycznej i instalacji elektrycznej, b) sieci teleinformatycznej: - montaż 4 szt. szaf dystrybucyjnych PD1, PD2, PD3, PD4 dla sieci teleinformatycznej wyposażonych docelowo w 20 szt. przełączników, - montaż okablowania strukturalnego kat. 7 z punktu dystrybucyjnego do poszczególnych punktów elektryczno-logicznych o łącznej długości przewodów około 32 km, - montaż okablowania strukturalnego pomiędzy serwerownią oraz punktami dystrybucyjnymi w budynku o łącznej długości około 1,2 km, - montaż 677 szt. gniazd logicznych kat 6A zbudowanych w oparciu o system wymiennych wkładek, zgrupowanych w punktach elektryczno-logicznych i punktach logicznych w konfiguracjach uzależnionych od potrzeb w miejscach ich montażu, c) instalacji elektrycznych: - montaż rozdzielnic głównych zasilania dedykowanego (TPG) oraz zasilania gwarantowanego (RUPS) w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego, - montaż 3 szt. rozdzielnic piętrowych TK1, TK2, TK3 zasilania dedykowanego oraz 3 szt. rozdzielnic piętrowych TP1, TP2, TP3 zasilania gwarantowanego, - montaż przewodów wewnętrznych linii zasilających (wlz) o łącznej długości około 1200 m pomiędzy rozdzielnicą główną budynku a rozdzielnicami głównymi i piętrowymi zasilania dedykowanego i gwarantowanego, - montaż przewodów instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego o łącznej długości około 1800 m, - montaż 300 szt. gniazd elektrycznych zasilania dedykowanego oraz 342 szt. gniazd zasilania gwarantowanego. 2. Dostawę i montaż instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG) wraz z uruchomieniem oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. Pomieszczenia punktu dystrybucyjnego (piwnica) oraz serwerowni (parter) należy objąć systemem gaszenia typu SUG. W tym celu projektuje się dwa systemy autonomiczne (po jednym na każde pomieszczenie) oparte o centrale systemu gaszenia. Ponadto w skład systemu wchodzą (dla każdego z pomieszczeń): - butle z środkiem gaśniczym HFC-227ea wraz z uchwytami, - manometry z czujnikiem ciśnienia, - dysze dozujące, - optyczne czujki dymu wraz z gniazdami, - przyciski uruchomienia START, - przyciski wstrzymania STOP, - klapy odciążające, - sygnalizatory optyczno-akustyczne, np. SA-k7N z puszką PIP-1AN (lub równoważny), - sygnalizatory wejściowe, np. SW-1 z puszką PIP-1AN (lub równoważny), - sygnalizatory ewakuacyjny, np. SE-1 z puszką PIP-1AN (lub równoważny), - akumulatory 7Ah do central, - rurarz. Przed montażem systemu należy wykonać test szczelności pomieszczeń. W razie stwierdzenia nieszczelności należy dokonać ich uszczelnienia. W celu ochrony przed nadmiernym wzrostem ciśnienia podczas wyładowania środka gaśniczego w pomieszczeniach gaszonych należy zastosować klapy odciążające wyposażone w siłownik 24V (zasilanie z centrali). 3. Dostawę i montaż instalacji zasilacza awaryjnego UPS, która obejmuje m.in.: - instalację okablowania zasilacza awaryjnego, - doposażenie rozdzielnicy w zabezpieczania dla potrzeb zasilacza awaryjnego, - dostawę, montaż i uruchomienie zasilacza awaryjnego, oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń w okresie gwarancji. W ramach tego zadania należy dostarczyć, zamontować i uruchomić zasilacz awaryjny (UPS) o mocy 100kW. UPS należy zasilić poprzez nową rozdzielnię RUPS z istniejącej rozdzielni głównej (RG). Moc centralnego UPS jest tak dobrana, aby podtrzymać zasilanie na wypadek zaniku zasilania ogólnego przez okres min. 20 min. System musi posiadać karty sieciowe oraz pełne, nieograniczone czasowo oprogramowanie do zarządzania zasilaczem/ami oraz mieć wykupioną liczbę 150 nieograniczonych czasowo, pełnych licencji oprogramowania agentów sieciowych do wyłączania komputerów w przypadku awarii zasilania. Istniejący przeciwpożarowy wyłącznik prądu należy wykonać poprzez wyłączenie zasilania rozdzielni RUPS, a także należy wykonać przy wejściu głównym do budynku, dodatkowy przeciwpożarowy wyłącznik prądu odcinający układy zasilane z projektowanego UPS. Ze względu na zagrożenie zalaniem należy zastosować cokoły wysokości min. 10 cm pod szafami teleinformatycznymi oraz projektowanym UPS. 4. Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych, która obejmuje m.in.: - w pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego (pom. nr 010) zainstalowanie dwóch klimatyzatorów typu „SPLIT” pracujących w reżimie 24/7 (jeden z klimatyzatorów ma stanowić redundancję), - jednostki zewnętrzne należy zamontować od strony wschodniej budynku, - skropliny należy odprowadzić do instalowanej w ramach projektu związanego kratki odpływowej i wykonać syfon, - zasilanie w energię elektryczną jednostek klimatyzatorów należy zrealizować za pomocą kabli N2XH-J 3x2,5mm² z projektowanej rozdzielni RUPS, - prowadzenie kabli elektrycznych oraz instalacji klimatyzacji w projektowanych korytach metalowych perforowanych, - uszczelnienie masą ognioodporną przejścia kabli i instalacji przez ścianę i strop, oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji. Szczegółowy zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia określony został w dokumentacji projektowej opracowanej przez mgr inż. Jacka Białonogę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Jacek Białonoga ul. Ciesielska 8, 77-400 Złotów, w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j.). 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy przekazać do upływu terminu składania ofert: - w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: sg@konin.so.gov.pl – w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, jeśli do skutecznego zatrzymania wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, nie jest wymagane okazanie przez Zamawiającego oryginału. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty albo złożenie dokumentu w kasie Sądu Okręgowego w Koninie (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert w przypadku składania oferty w formie pisemnej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach