Przetargi.pl
Rozbudowa systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Leszna

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Leszna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Rozbudowa systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Leszna”. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: a) Część I – obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa kolektora wschodniego kanalizacji deszczowej w Lesznie. b) Część II – obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rozbudowa kolektora wschodniego kanalizacji deszczowej od Ronda Antoniny do torów PKP w Lesznie w rejonie Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego ( Etap I) 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) Części: 1) Część I: Budowa kolektora wschodniego kanalizacji deszczowej w Lesznie Budowa odcinka kolektora deszczowego na trasie od skrzyżowania ulic: Geodetów z Budowlanych do skrzyżowania Alei Konstytucji 3 Maja z Jana Pawła II, z wyłączeniem: - wybudowanych 10 odcinków kolektora pod istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami i nawierzchniami chodników, - zbiorników retencyjno – infiltracyjnych, - podczyszczalni wód deszczowych, - odcinka kolektora wschodniego od skrzyżowania z ul. Geodetów i Budowlanych do podczyszczalni wód deszczowych. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przekładek : - lokalizacyjnych i wysokościowych na istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, - lokalizacyjnych i wysokościowych na istniejącej sieci wodociągowej, - wysokościowej na istniejącej sieci gazowej, - lokalizacyjnej na istniejącej sieci elektrycznej. Zakres rzeczowy Inwestycji obejmuje m.in. następujące elementy: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: - kolektor z rur GRP PN1, SN10 kN/m2 Dw2000mm/Dz2045,5mm – L = 1 560,9 m - kolektor z rur GRP PN1, SN10kN/m2 Dw1800mm/Dz1841,5mm – L = 651,2 m - kolektor z rur GRP PN1, SN10kN/m2 Dw1200mm/Dz1229,5mm – L = 2x10,5 m - studnia GRP zintegrowana, niecentryczna, z częścią osadnikową – 2 szt. - studnia GRP zintegrowana, niecentryczna – 30 szt. PRZEKŁADKI LOKALIZACYJNE KANALIZACJI SANITARNEJ: - kanał sanitarny z rur PP SN8 kN/m2, Dn500mm – L = 55,7 m - studnia betonowa Dn1200mm – 2 szt. PRZEKŁADKI WYSOKOŚCIOWE KANALIZACJI SANITARNEJ: - kanał sanitarny z rur PE Dn200mm SDR17, – L = 54,0 m - łuki z rur PE Dn200mm SDR17, 30°, – 36 szt. - kanał sanitarny z rur PCW SN8 kN/m2, Dn200mm – L = 17,2 m - łuki z rur PCW SN8 kN/m2, Dn200mm, 30° – 4 szt. - zasuwa żeliwna kołnierzowa Dn200mm wraz z obudową teleskopową do zasuw i skrzynką uliczną – 16 szt. - studnia betonowa Dn1200mm – 8 szt. PRZEKŁADKA LOKALIZACYJNA SIECI WODOCIĄGOWEJ: - wodociąg z rur kielichowych z żeliwa sferoidalnego, Dn300mm, L = 38,3m, - kolano żeliwne dwukołnierzowe Dn300mm, 11° – 2 szt. - kolano żeliwne dwukołnierzowe Dn300mm, 22° – 2 szt. - trójnik żeliwny redukcyjny, kołnierzowy Dn300/100, PN10 – 2 szt. PRZEKŁADKA WYSOKOŚCIOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ: - króciec dwukołnierzowy Dn300mm, L=1,0m – 2 szt. - króciec dwukołnierzowy Dn300mm, L=0,8m – 1 szt. - króciec dwukołnierzowy Dn300mm, L=0,6m – 2 szt. - króciec dwukołnierzowy Dn300mm, L=0,4m – 1 szt. - kolano żeliwne dwukołnierzowe Dn300mm, 45° - 6 szt. PRACE MODERNIZACYJNE: - Modernizacja istniejącej komory KO1 - montaż kierownicy strumienia – 1 szt. - Montaż zaślepki z GRP Dn1200mm w istniejącym czwórniku – 1 szt. PRACE DEMONTAŻOWE: Demontaż istniejących kanałów: - rurociągu ciśnieniowego Dn300mm – L=38,0m - kanału grawitacyjnego Dn400mm – L=13,2m - kanału grawitacyjnego Dn500m – L=32,1m - kanału grawitacyjnego Dn600mm – L=11,6m - kanału grawitacyjnego Dn1000mm – L=37,4m Demontaż zaślepek GRP: - zaślepka GRP Dn2000mm – 16 szt. - zaślepka GRP Dn1800mm – 1 szt. - zaślepka GRP Dn1200mm – 5 szt. Demontaż istniejących studni rewizyjnych: - studnia betonowa Dn1200mm – 6 szt. - studnia betonowa Dn2000mm – 1 szt. Wyłączenie z eksploatacji istniejących kanałów poprzez wypełnienie pianobetonem: - kanał grawitacyjny Dn500mm – 7,0 m3, - kanał grawitacyjny Dn600mm – 15,0 m3, - kanał grawitacyjny Dn1000mm – 85,0 m3 PRZEKŁADKA WYSOKOŚCIOWA SIECI GAZOWEJ: Przekładka w profilu wysokościowym, istniejącej sieci gazowej niskiego ciśnienia Dn200mm, kolidującej bezpośrednio z projektowanym kolektorem deszczowym Dn1800mm. Kolizja występuje przy ul. Zygmunta Starego, równoległej do Alei Konstytucji 3 Maja w rejonie projektowanej studni kanalizacji deszczowej S44. Zakres rzeczowy obejmuje: odcinek przebudowywanej sieci gazowej długości L=8,4m PRZEKŁADKA LOKALIZACYJNA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH - skrzyżowania z 2 el-en liniami kablowymi niskiego napięcia na odcinku od skrzyżowana DK12 z DK5 do punktu S46 - skrzyżowania z 2 el-en liniami kablowymi niskiego napięcia oraz 2 liniami kablowych średniego napięcia sieci 15kV YHAKXs 3x1x120mm2 na odcinku pomiędzy punktem S45 i S44, - kolizja z 2 el-en liniami kablowymi średniego napięcia YHAKXs 3x1x120mm2 na odcinku pomiędzy punktem S44 i S41 (na odcinku S41 do S31 przebudowane w etapie I), - kolizja z mufą kablową na linii el-en SN na odcinku przy punkcie S41, - kolizja oraz skrzyżowanie z oświetleniową linią kablową na odcinku pomiędzy punktami S33 i S31, - kolizja z el-en linią kablową niskiego napięcia na odcinku pomiędzy punktami S30 i S26. 2) Część II: Rozbudowa kolektora wschodniego kanalizacji deszczowej od Ronda Antoniny do torów PKP w Lesznie w rejonie Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego ( Etap I). Zakres rzeczowy Inwestycji obejmuje m.in. następujące elementy: - sieć kanalizacji deszczowej z rur betonowych Dn1000mm – L= 676,7m; - sieć kanalizacji deszczowej z rur betonowych Dn800mm – L= 6,6 m; - sieć kanalizacji deszczowej z rur PEHD SN8 Dz/Dw 679/600mm, z żebrem wzmacniającym pomiędzy gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną – L=20,0m ; - studnia prefabrykowana betonowa Dn2000mm – 2 szt.; - studnia prefabrykowana betonowa Dn1500mm –13 szt.; - zwężka betonowa Dn1000/800mm – 1 szt. UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub wszystkie z wyżej wymienionych Części przedmiotu zamówienia. 3. Dla przedmiotu zamówienia szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych i wykonawczych, kosztorysach ofertowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”). Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ (Załącznik nr 8, nr 9 oraz nr 1a i 1b do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Urząd Miasta Leszna Wydział Inwestycji, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 – 100 Leszno). UWAGA! Projekty budowlane i wykonawcze odpowiednio dla Części I i II przedmiotu zamówienia określają zakres robót objętych zamówieniem i stanowią odpowiednio Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 4. Dla każdej z Części przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów: 1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujących normach, 2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru danej branży świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie, 3) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania w tym kora asfaltowa, materiał kamienny z podbudowy oraz prefabrykaty betonowe stanowią własność Zamawiającego i w cenie ofertowej każdy Wykonawca uwzględnia zasady ich zagospodarowania określone w ust. 12 ppkt. 10) niniejszego Rozdziału SIWZ. 4) pozostałe materiały porozbiórkowe oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogramu robót sporządzonego na podstawie kosztorysów ofertowych z uwzględnieniem odpowiednich zapisów załączonych do niniejszej SIWZ, wzorów umów (Załącznik nr 7a i nr 7b do SIWZ). 6. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.). 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w projektach budowlanych i wykonawczych, kosztorysach ofertowych oraz STWiORB. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży. 9. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych, STWiORB, kosztorysach ofertowych wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału lub urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenie techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń technicznych i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w załączonych do SIWZ dokumentach przetargowych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji technicznej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia techniczne i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji przetargowej, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 10. Wykonawca ma obowiązek umożliwić Inspektorom Nadzoru danej branży sprawdzenie każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru danej branży. Zgoda, o której mowa powyżej wymaga potwierdzenia protokołem robót zanikających. 11. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową dla każdej z Części przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót; 2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierownika Robót dla każdej z branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż. 3) ustanowienie kierownika robót w zakresie terenów zielonych (dotyczy tylko Części I przedmiotu zamówienia); 4) Wykonawca jest zobowiązany udostępnić w czasie prowadzenie robót ziemnych teren budowy nadzorowi archeologicznemu zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Lesznie nr WA-LE-4115-1301/2011 z dnia 01.06.2011 r. 5) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 6) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z powyższym; 7) zagospodarowanie mas ziemnych uzyskanych z terenu budowy (Zamawiający załączył do niniejszej SIWZ dla Części I przedmiotu zamówienia wyciąg z dokumentu pn.: Mapa uwarunkowań hydrogeologicznych dla potrzeb „Programu zagospodarowania wód opadowych i rozwoju kanalizacji deszczowej dla miasta Leszna” opracowanego przez Hydroconsult Sp. z o.o. z Poznania Załącznik nr 8 do SIWZ); 8) prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli (w szczególności umożliwić należy dojazd do firm oraz innych terenów budowy); 9) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych; 10) wywóz po uprzednim oczyszczeniu materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych Miasta Leszna. Prefabrykaty betonowe należy złożyć na paletach i foliować. Zapewnienie odpowiedniej ilości palet należy do Wykonawcy. Palety te wraz z materiałem porozbiórkowym stanowią własność Zamawiającego. 11) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej; 12) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót; 13) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto (osobno dla każdej z umów zgodnie ze złożoną ofertą dla poszczególnych zakresów robót). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7a i nr 7b do SIWZ; 14) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 15) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 16) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 17) wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy; 18) zgłoszenia do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót i współpracy z tymi jednostkami w zakresie koordynacji prac wykonawczych, 19) powiadomienia i uzgodnienia z właścicielami nieruchomości faktu wykonywania robót na ich terenach oraz uwzględnienia ewentualnego dostosowania godzin pracy do ograniczeń stawianych przez właścicieli nieruchomości oraz poniesienia kosztów korzystania z nieruchomości prywatnych w zakresie wykraczającym poza przedmiot zamówienia, 20) wypłukanie wykonanego kolektora (na koszt Wykonawcy) przed dokonaniem odbioru końcowego robót celem dokonania inspekcji telewizyjnej wykonanej sieci. Inspekcja TV zostanie wykonana na zlecenie i koszt Wykonawcy. Inspekcja TV musi określać spadek podłużny wykonanego kolektora. Jeżeli w inspekcji TV stwierdzi się nieprawidłowości wybudowanego odwodnienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia w ustalonym terminie wskazanych przez Zamawiającego usterek oraz przeprowadzenia na swój koszt ponownej inspekcji TV, 21) zainstalowanie dla potrzeb budowy licznika zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia przedmiotowych mediów w okresie realizacji przedmiotowego zadania, 22) niezwłoczne informowanie Zamawiającego na piśmie o rozbieżnościach pomiędzy mapą, na podstawie której opracowano dokumentację techniczną, a stanem faktycznym oraz usuwania na koszt własny, powstałych z winy Wykonawcy, uszkodzeń istniejącego zinwentaryzowanego uzbrojenia technicznego. W przypadku uszkodzeń uzbrojenia niezinwentaryzowanego naprawy dokonane zostaną w porozumieniu z jego właścicielem, przy udziale Zamawiającego, 23) niezwłoczne informowanie Miasta Leszna wpisem do dziennika budowy o problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania umowy, 24) podanie do publicznej wiadomości terminów i zakresów ograniczeń w dostawach mediów, wynikających z realizacji robót, 25) wykonanie i pokrycie kosztów, wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, w tym badanie szczelności rurociągu, badanie przydatności wody do spożycia w przypadku kolizji z siecią wodociągową, 26) wykonanie w obecności Inspektora nadzoru i poniesienie kosztów badania wskaźnika zagęszczenia gruntu, po uprzednim powiadomieniu właściciela drogi o terminie wykonywania badania; 27) przepompowywanie napływających ścieków/deszczówki, w celu zapewnienia stałego prawidłowego funkcjonowania przebudowywanej infrastruktury, 28) pokrycie kosztów każdorazowego wyłączenia i włączenia odcinka sieci wodociągowej, 29) pokrycie kosztów każdorazowego wyłączenia i włączenia odcinka sieci gazowej, 30) pokrycie kosztów każdorazowego wyłączenia i włączenia odcinka sieci elektrycznej, 31) pokrycie kosztów kształtek do wykonania chlorowania, płukania i prób szczelności a także kształtek do tymczasowych przepięć sieci kanalizacyjnej w celu utrzymania stałego, prawidłowego funkcjonowania przebudowywanej infrastruktury, 32) naprawy na własny koszt lub wypłaty odszkodowania z tytułu szkód powstałych na skutek realizacji Inwestycji, za które Wykonawca odpowiada, 33) wykonanie dokumentacji fotograficznej wykonanego zakresu o którym mowa w rozdz. 3 ust. 3 SIWZ (w wersji elektronicznej) i przekazania jej Zamawiającemu przy odbiorze końcowym, 34) wykonanie ewentualnego odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, 35) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 36) poniesienie wszystkich kosztów związanych z wywozem nadmiaru gruntu i dostarczaniem materiału do wykonania obsypki strefy ochronnej rury, 37) w przypadku wystąpienia kolizji niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego i gestora sieci. 38) ewentualne inne koszty, które należy ponieść w związku z realizacją zamówienia. 12. Do obowiązków Wykonawcy dla Części I i II zamówienia należy również: 1) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego; 2) organizację min. 1 raz na dwa tygodnie posiedzeń koordynacyjnych - tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy i Kierowników Robót, Inspektorów Nadzoru. Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie Zamawiającego; Uczestniczenie w radach budowy Kierownika Budowy oraz odpowiednich Kierowników Robót, którzy przedstawią zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektorów Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia. 3) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości; 4) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru; 5) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót; 6) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu budowy; 7) Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ; 8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane, dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3.3.) i 3.4.) SIWZ. 9) Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 10) Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 11) Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 12) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 13) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 14) Ustala się następujące zasady prowadzenia wycinki drzew: - wycinkę drzew oraz karczowanie pni należy wykonywać pod nadzorem Miejskiego Zakładu Zieleni Sp. z o.o. w Lesznie, - całość pozyskanego drewna dłużycowego z wycinki drzew w pasie drogowym w granicach administracyjnych Miasta Leszna musi zostać odwieziona do siedziby Miejskiego Zakładu Zieleni Sp. z o.o. w Lesznie przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4, - pozyskane drewno dłużycowe musi zostać pocięte na odcinki 1,1m długości, - przez drewno dłużycowe należy rozumieć drewno o grubości powyżej 7 cm, - gałęzie należy rozdrobnić rąbakiem do drewna i rozdrobniony urobek przekazać do Miejskiego Zakładu Zieleni Sp. z o.o. w Lesznie, - korzenie z karczowania należy wywieść na wysypisko z uwzględnieniem opłaty za składowanie lub zagospodarować we własnym zakresie. 15) po zakończeniu robót dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego niezbędnego do dokonania odbioru końcowego robót, rozliczenia Inwestycji oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie/złożenia zgłoszenia zakończenia robót. 16) Wykonawca robót jest zobowiązany złożyć wniosek podpisany przez Inwestora i w jego imieniu skutecznie zgłosić zakończenie robót odpowiednio do: - Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego i Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Leszna – dla Części I przedmiotu zamówienia. - Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Leszna – dla Części I i II przedmiotu zamówienia. Uwaga: Przez skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy Zamawiający rozumie zgłoszenie, do którego Inspektor Nadzoru Budowlanego nie wniósł sprzeciwu. 17) ewentualne inne koszty, które należy ponieść w związku z realizacją zamówienia. 13. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały i urządzenia odpowiednio dla Części I i II przedmiotu zamówienia na okres zgodny z zaoferowanym w wybranej przez Zamawiającego ofercie (na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust 1 pkt 2) SIWZ), licząc od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. UWAGA: Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 14. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 7 lit. a) ppkt 2) SIWZ odpowiednio dla Części I i II przedmiotu zamówienia upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 15. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną odpowiednie zapisy, o których mowa w załączonych do niniejszej SIWZ, wzorach umów, odpowiednio dla Części I i II przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7a i nr 7b do SIWZ). 16. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robot. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki. 18. Roboty rozliczane przez Miasto Leszno dla Części I i II przedmiotu zamówienia będą podlegały odrębnym odbiorom częściowym i końcowym. 19. Zamawiający dopuszcza przed odbiorem końcowym możliwość dokonania odbiorów częściowych. Odbiory częściowe będą dokonywane miesięcznie, zgodnie z przyjętym harmonogramem robót, z zastrzeżeniem iż ostatnia płatność nie może być większa niż 10% wartości kontraktu zawartego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 20. Zasady odbiorów częściowych i końcowego odbioru robót oraz sposób ich rozliczenia opisane zostały szczegółowo we wzorach umów, które stanowią odpowiednio Załącznik nr 7 a i 7 b do SIWZ. 21. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. 22. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 23. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Dla Części I przedmiotu zamówienia: a. roboty ziemne b. roboty związane z budową kolektora kanalizacji deszczowej, c. roboty związane z przełożeniem (lokalizacyjnym i wysokościowym) sieci kanalizacji sanitarnej, d. roboty związane z przełożeniem (lokalizacyjnym i wysokościowym) sieci wodociągowej, e. roboty związane z przełożeniem (wysokościowym) sieci gazowej, f. roboty związane z przełożeniem (lokalizacyjnym) sieci elektrycznej, g. roboty związane z wycinką drzew i nasadzeniami, h. roboty demontażowe, i. roboty modernizacyjne. j. roboty drogowe. Dla Części II przedmiotu zamówienia: a. roboty ziemne, b. roboty związane z budową kolektora kanalizacji deszczowej, c. roboty drogowe. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 24. Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 26 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 25. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w ust. 26 powyżej - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 26. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 24 i ust. 25 powyżej, traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 27. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl. 28. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa, SIWZ, oferta Wykonawcy wraz z ze stanowiącymi jej integralną część - Kosztorysami ofertowymi, 2) Projekty budowlane i wykonawcze dla każdej z branż, 3) STWiORB dla każdej z branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: Dla Części I przedmiotu zamówienia: 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) Dla Części II przedmiotu zamówienia: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem: WADIUM Przetarg nieograniczony - znak sprawy: IN.271.13.2019 „Rozbudowa systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Leszna - Część ………….” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale, w osobnej kopercie w Urzędzie Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku, opisanej w następujący sposób: WADIUM Przetarg nieograniczony - znak sprawy: IN.271.13.2019 „Rozbudowa systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenu miasta Leszna - Część ………….” wraz z kserokopią poświadczoną „za zgodność z oryginałem”. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwotę gwarancji/poręczenia; d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 1 SIWZ. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) -5) Rozdziału 8 SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 15 Rozdziału 8 SIWZ. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (sygn.. akt III CZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 roku) wadium podlega zatrzymaniu na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełnione kosztorysy ofertowe, sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, c) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ), d) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 SIWZ). 2. Dowód wniesienia wadium 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 5.W przypadku gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach