Przetargi.pl
Remont sanitariatów w Środowiskowym Domu Samopomocy w Nowych Gołuszowicach

Gmina Głubczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
    ul. Niepodległości 14/16 14/16
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
    REGON: 53141287500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w Środowiskowym Domu Samopomocy w Nowych Gołuszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń łazienek i gabinetu rehabilitacyjnego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Nowych Gołuszowicach. 2. Rodzaj robót i zakres prac Roboty budowlane: - wykucie oraz montaż podokienników , - rozebranie okładziny ściennej, - rozebranie posadzek , - izolacja przeciwwilgociowa - tynki wewnętrzne , - licowanie ścian, - posadzki z płytek , - cokoliki , - dwukrotne malowanie. Roboty elektryczne - demontaż opraw, - wykonanie instalacji elektrycznej, - montaż opraw . Roboty instalacyjne - demontaż urządzeń sanitarnych - umywalka, baterie, - demontaż urządzeń sanitarnych - WC z miską porcelanową, - demontaż urządzeń sanitarnych - kabina , brodzik , - demontaż baterii wannowej, - demontaż grzejnika żeliwnego , - demontaż rurociągu stalowego , - demontaż rurociągu żeliwnego , - demontaż rurociągu z PCW , - montaż rurociągów z PCW , - rurociągi miedziane , - montaż WC, - montaż brodzika oraz baterii , - grzejniki stalowe dwupłytowe , - grzejniki stalowe łazienkowe , - umywalki wraz z baterią , - baterie zmywakowe , - wykonanie przyłącza ciepłej wody , 3. Ponadto wykonanie zadanie obejmuje: 1.organizację i zagospodarowanie placu budowy . 2.wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem. 3. sporządzenie inwentaryzacji materiałów odzyskanych z rozbiórki , które Wykonawca przekaże protokolarnie Zmawiającemu. 4.wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5.uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót. 3.4. Wymogi dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie wymogami określonymi w SIWZ (w tym w specyfikacji technicznej ) oraz zgodnie ze wskazanymi tam normami). 2.Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie, a więc wykonawca musi zapewnić niezakłócone funkcjonowanie pracy , oraz prowadzenie głośnych i uciążliwych robót montażowych poza godzinami urzędowania. 3.Każdorazowo na czas godzin pracy 7:00 do 16:00 należy zabezpieczyć miejsce wykonywania robót (oznakowanie ostrzegawcze). 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach