Przetargi.pl
REMONT SANITARIATÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W STRZEGOMIU

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6491291 , fax. 074 6491299
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2
    ul. Mickiewicza 1 1
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6491291, fax. 074 6491299
    REGON: 00069192600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2strzegom.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SANITARIATÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W STRZEGOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu toalet uczniowskich w budynku Publicznej szkoły Podstawowej nr 2 w Strzegomiu 2.Przedmiot zamówienia obejmuje remont następujących pomieszczeń: -sanitariaty na I i II piętrze wg niniejszej specyfikacji oraz załączonej dokumentacji. 3.Zakres robót obejmuje między innymi: a)wykucie z muru ościeżnic stalowych i wstawienie nowych ( 12 szt. ) b)wykucie z muru ościeżnic drewnianych i wstawienie nowych (2 szt) c)obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł d)rozebranie 2 ścianek z cegieł o grubości 1/2 cegły o wymiarze 0,164 m2 każda e)zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej, rozebranie wykładziny ściennej z płytek f)wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm ( płytki do uzgodnienia z Zamawiającym) g)obudowa pionów kanalizacyjnych i wodociągowych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo. h)położenie płytek glazurowych na zaprawie klejowej( płytki do uzgodnienia z Zamawiającym) i) położenie warstwy wyrównawczej i wygładzającej wraz ze środkiem gruntującym oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) j)demontaż i montaż umywalek (umywalki do uzgodnienia z Zamawiającym) k)demontaż misek ustępowych i montaż nowych (wiszących) misek ustępowych l)demontaż i montaż baterii umywalkowych (baterie umywalkowe do uzgodnienia z Zamawiającym ) ł)montaż 2 sztuk kabin natryskowych wraz z zamontowaniem baterii natryskowych z natryskiem ( kabiny natryskowe wraz z bateriami do uzgodnienia z Zamawiającym ) m) wymiana opraw żarowych hermetycznych 4.Na dokumentację niezbędną do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia składają się : a)specyfikacja istotnych warunków zamówienia, b)wzór umowy, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR), d)obmiar robót (przedmiar). 5.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ oraz przedmiarze, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 6.W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w kosztorysie ofertowym, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 7.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a)organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b)wynoszenie, przenoszenie, przesuwanie mebli, c)po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy i terenów przyległych do należytego stanu i porządku, d)wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, e)ubezpieczenie remontu będącego przedmiotem zamówienia. 8.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesiące gwarancji jakości, w tym na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 10.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzegomiu. Roboty należy prowadzić w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godz. od 7.00 do 18.00. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu będzie w tym czasie czynne. 11.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy wg którego dokonał wyceny robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp2strzegom.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach