Przetargi.pl
Remont Sali Obsługi Klientów, elewacji i schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Kluczborku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 16 91
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    ul. Wrocławska 24 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 16 91
    REGON: 00001775600252
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali Obsługi Klientów, elewacji i schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Kluczborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Sali Obsługi Klientów, elewacji i schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Kluczborku. Zakres robót obejmuje m. in.: 1) wymianę drzwi wejściowych do Sali Obsługi Klienta (SOK) na drzwi otwierane automatycznie, 2) malowanie Sali Obsługi Klienta, 3) dostawę i montaż kurtyny powietrznej, 4) remont elewacji, 5) remont schodów zewnętrznych, naświetli i kominów. Szczegółowy zakres robót opisany jest w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2) Przedmiarze robót. Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca może dokonać, na własny koszt, wizji lokalnej obiektu. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej w godzinach popołudniowych, tj. od godz. 16:00 do godz. 22:00 i w dni wolne od pracy od godz. 8:00 do 22:00. Po zakończeniu robót budowlanych, wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej, oświadczenia wykonawcy, oświadczenia kierownika robót, dziennik robót budowalnych protokoły prób, pomiarów oraz dokumentację dotyczącą prawidłowego działania instalacji, atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały i gwarancje producentów na zastosowane materiały i wyroby budowlane oraz podpisaną kartą gwarancyjną. Na rysunku dostarczonym przez Zamawiającego naniesie zmiany wynikłe w trakcie realizacji robót. Wykonawca na żądanie zamawiającego ma obowiązek na bieżąco okazywać wszystkie dokumenty dotyczące prowadzonego zadania, m. in. zamówienia materiału oraz dokumenty potwierdzające ich dostarczenie. OFERTY RÓWNOWAŻNE Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów budowlanych równoważnych w stosunku do wskazanych ww. pozycjach przedmiarowych pod warunkiem, iż oferowane w tych pozycjach przedmiarów robót materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych (co powinno jednoznacznie i bezspornie wynikać z dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), spełniających odpowiednie normy wskazane w dokumentach odniesienia przygotowanych przez zamawiającego. Oferowane wyroby równoważne powinny być zgodne z przyjętymi w dokumentacji rozwiązaniami, zapewniając taką samą lub lepszą funkcjonalność i efekt, jak wyroby wskazane w tej dokumentacji oraz posiadać certyfikat. W przypadku zastosowania materiałów budowlanych równoważnych w stosunku do przyjętych w przedmiarach robót, obowiązek wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy, który zobowiązany jest w Formularzu ofertowym do wpisania nazw kosztorysów i pozycji kosztorysowych obejmujących proponowane materiały budowlane równoważne i załączenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie równoważności. Złożone przez wykonawcę dokumenty poświadczające równoważność posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny, czy złożona oferta jest równoważna, a jeśli z ich treści nie będzie wynikało, iż proponowane wyroby są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego, stanowić będą podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach