Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali nr 22 w budynku C-3 przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sali nr 22 w budynku C-3 przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wadium w wysokości 5.000,- zł, które należy wnieść w jednej z form wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do dnia 7.08.2009 r. do godz. 11:30 przelewem na konto Politechniki Wrocławskiej w Banku Zachodnim WBK SA 16 O/Wrocław nr rach.: 37 1090 2402 0000 0006 1000 0434 (forma pieniężna) lub złożyć w sekretariacie Biura Zamówień Publicznych PWr przy ul. Norwida 9/1 we Wrocławiu (forma niepieniężna - gwarancja lub poręczenie - dokument wadialny w oryginale i dwóch kopiach). Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni spełniać warunki, o których mowa w art 22. ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 ze zm.): 1/ Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do ich udostępnienia, tj. a) dysponują niezbedną do wykonania robót kadrą techniczną, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, w szczególnosci wskażą kierownika robót budowlanych - osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem członkostwa we własciwej Izbie Samorzadu Zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu remontu w branży ogólnobudowlanej o wartości min. 100.000,- zł brutto; 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podleg wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Wykaz wskazujący osobę biorącą udział w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzajacymi jej kwalifikacje na stanowisku - kierownik robót budowlanych. 5. Wykaz wskazujący zrealizowaną robotę budowlaną o wartości min. 100.000,- zł. 6. W przypadku konsorcjum wykonawców - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu. 7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 8. W przypadku konsorcjum Wykonawców składają oni dokumenty i oświadczenia z pkt. 1 i 3 jako oddzielne, pozostałe dokumenty i oświadczenia jako wspólne dla konsorcjum. 9. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium RP powinni złożyć dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27