Przetargi.pl
Remont, przebudowa oraz rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stanowicach

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2012-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa oraz rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa oraz rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stanowicach przy ul. Strzegomskiej 25 zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 28.01.2010r. nr 124/2010 . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych, - wykonanie zewnętrznej klatki schodowej, - wymianę pokryć dachowych wraz z remontem elementów konstrukcyjnych dachu i stropu nad salą świetlicy oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych istniejącego budynku, - remont pomieszczeń obejmujący roboty tynkarskie, okładzinowe ścian i posadzek, malarskie, - remont elewacji budynku istniejącego oraz wykonanie docieplenia ścian części dobudowywanej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i odgromowej oraz instalacji teletechnicznych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach poddasza, sanitariatów i klatki schodowej, - dostawę transportera schodowego gąsienicowego, umożliwiającego wjazd na poddasze osobie na wózku inwalidzkim z dużymi kołami. Udźwig do 150 kg. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: 1) dokumentacji projektowej na którą składają się: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - inwentaryzacja budynku świetlicy wiejskiej, - bioz, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) decyzji o pozwoleniu na budowę z dnia 28.01.2010r. nr 124/2010, 3) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w w/w dokumentach, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia - decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych (w tym również opracowanie przez uprawnionego archeologa programu badań archeologicznych), c) w trakcie prowadzenia prac ziemnych prowadzenie badań archeologicznych przez uprawnionego archeologa, d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, e) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, g) wyposażenie i oznakowanie budynku świetlicy w podręczny sprzęt p.poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów -rozdział 6 (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719), h) obsługę geodezyjną całości zadania w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej , i) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uzyskanie pozwolenia na zajęcie oraz opłatę za zajęcie chodnika i/lub pasa drogowego, j) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 6. Zamawiający przewiduje zorganizowanie spotkania z wykonawcami zainteresowanymi uzyskaniem zamówienia w dniu 5 czerwca 2012r. o godzinie 11.00 w budynku świetlicy wiejskiej w Stanowicach. Ze spotkania zostanie sporządzony protokół, który zostanie udostępniony wykonawcom, którzy nie będą mogli uczestniczyć w spotkaniu, poprzez zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego (pod ogłoszeniem). 7. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 8. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 9. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 10. Podczas wykonywania robót dekarskich wykonawca winien uwzględnić, że budynek podzielony jest na dwie odrębne części połączone wspólnym dachem, a wymiana dachu będzie się odbywała na części należącej do Zamawiającego. W celu prawidłowego wykonania zadania niezbędna będzie ingerencja w połać dachową należącą do właściciela drugiej części budynku. 11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 12. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 13. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 14. Zadanie dofinansowane w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Oś 4 LEADER Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Osi 3 Odnowa i rozwój Wsi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach