Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-012 Łódź, ul. Gandhiego 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 651 23 13 , fax. 42 651 23 13
- Data zamieszczenia: 2013-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi
ul. Gandhiego 14 14
91-012 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 651 23 13, fax. 42 651 23 13
REGON: 47329763400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://plastyklodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT PRACOWNI RZEŹBY W ZESPOLE PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. TADEUSZA MAKOWSKIEGO W ŁODZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń pracowni rzeźby w budynku Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające oraz rozbiórkowe, b) Roboty montażowe wykończeniowe budowlano - instalacyjne sanitarne i elektryczne, c) Roboty porządkowe w wywozem uzyskanych w trakcie prac odpadów i ich utylizacją. 3. Zakres prac: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - rozbiórka ścian działowych i konstrukcyjnych z cegły (doświetlenie pomieszczenia) - wykonanie przesklepienia (belka stalowa INP 180 x 2) - zerwanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - uzupełnienie tynków - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich 2) Roboty wykończeniowe - suche tynki - okładziny ścienne z płyt G-K - wanna do magazynowania gliny - licowanie ścian płytkami na wysokości zlewozmywaków oraz wanny - lamperia olejna - licowanie parapetów płytkami - izolacja pozioma na wysokości wpustu podłogowego - posadzki z płytek gresowych - wyprowadzenie krawędzi za pomocą kątowników aluminiowych - stolarka aluminiowa - 260x330 (drzwi dwuskrzydłowe niesymetryczne 160x200) - stolarka typowa wewnętrzna 90x200 - gładzie gipsowe - roboty malarskie - wyciągi elektryczne 3) Instalacja wod - kan - wykonanie nowej instalacji kanalizacji - wpust podłogowy - zlewozmywaki dwukomorowe ze stali nierdzewnej - baterie umywalkowe naścienne 4) Instalacja elektryczna - montaż opraw oświetleniowych - plafoniery - montaż opraw oświetleniowych zawieszanych - doprowadzenie zasilania 1- fazowego pod pieca do wypalania ceramiki - montaż gniazd oraz włączników 4. Szczegółowy zakres prac określa: 1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Gandhiego 14. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - od 15.08.2013 roku do 15.09.2013 roku. 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, 2) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 3) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 4) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, b. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane, Dodatkowe kody CPV: 1) 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 2) 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 3) 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://plastyklodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych poprzez wykonanie cienkich dywaników asfaltowych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5167 E - ul. Brużyca i ul. Witosa w Aleksandrowie Łódzkim
Dodano: 2015-09-29 - Przebudowa klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu Etap II dostosowania istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2015-09-29 - Budowa prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Buczek
Dodano: 2015-08-12 - WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W INTERNACIE PSM I i II STOPNIA W KUTNIE
Dodano: 2015-07-08 - remont wolnych lokali mieszkalnych (socjalnych) przy ul. Abramowskiego 17 m 4 i Solnej 5 m 25 w Łodzi w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście.
Dodano: 2014-10-30 - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-10-21 - Przebudowa gminnych dróg transportu rolnego oraz rowów odwadniających grunty rolne w ramach zagospodarowania przestrzeni rolniczej Obiektu Świątki
Dodano: 2014-10-10 - 1. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty zewnętrzne 2. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-09-19