Przetargi.pl
Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10.

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10. Zakres prac do wykonania: a roboty budowlane - prace demontażowe - rozebranie posadzki z deszczułek - rozebranie posadzki z desek - demontaż okładziny z płytek na ścianach w digestoriach i na stołach laboratoryjnych - odbicie zagrzybionych tynków na ścianach i suficie - demontaż jednego digestorium - rynna do gruzu, kontener do gruzu Prace remontowe: - odgrzybienie ścian i sufitu - uzupełnienie tynków - gruntowanie ścian i sufitu - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu - licowanie ścian płytkami glazurowanymi do H=2,20 m - wyłożenie płytkami glazurowanymi kwasoodpornymi digestorium, stołów laboratoryjnych - płyta OSB ułożona na legarach istniejących - warstwa wyrównawcza z zaprawy samopoziomującej - posadzka z płytek gres kwasoodpornych, antypoślizgowych - opalanie farby olejnej ze stolarki okiennej i drzwiowej - malowanie farbą olejną drzwi, okien, grzejników i rur Prace dekarskie - naprawa rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej - podnośnik hydrauliczno- mechaniczny Prace porządkowe - wywiezienie i utylizacja elementów zdemontowanych b roboty elektryczne - wymiana opraw oświetleniowych - wymiana gniazd wtykowych c roboty sanitarne - wymiana zlewozmywaka żeliwnego na jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej - wymiana podejść kanalizacyjnych PCV ? 50 - wymiana instalacji wody cieplej i zimnej - wymiana baterii zlewozmywakowej - demontaż zaworów czerpalnych - montaż zaworów czerpalnych - montaż zaworów przelotowych - demontaż podejść do kurków gazowych - wymiana kratek wentylacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia po sprawdzeniu czy Oferent : - nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej - posiada pracowników z uprawnieniami budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zapewni kierownika robót z uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym w branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej -posiada Polisę OC od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17.04.2002 r obowiązkowego dla grupy zawodowej architektów i budownictwa, na podstawie której regulowane będą należności za wyrządzone szkody do kwoty 50.000,00 EURO. - posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu iż zapłata za wykonane zlecenie, może być dokonana po odbiorze końcowym. - udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elektryczne i sanitarne a na użyte materiały gwarancji producenta - wykaże, że wykonał min 3 podobnych zleceń w ciągu ostatnich 3 lat, - załączy podpisany projekt umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -. Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz , że spełnia wymagania określone w art. 22 - wzór oświadczenia - załącznik nr do SIWZ -. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie, że oferent nie zalega z płatnościami w ZUS i US lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. - Wykaz zrealizowanych zleceń o podobnym zakresie (min. 3), wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, - Imienne przedstawienie kierownika robót z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach