Przetargi.pl
REMONT PRACOWNI FIZYKI WRAZ Z ZAPLECZEM W LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH PRZY UL. KIEŁCZOWSKIEJ 43 WE WROCŁAWIU.

Lotnicze Zakłady Naukowe ogłasza przetarg

  • Adres: 51-315 Wrocław, ul. Kiełczowska 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3456179, 3458034 , fax. 0-71 7946291
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Zakłady Naukowe
    ul. Kiełczowska 43 43
    51-315 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3456179, 3458034, fax. 0-71 7946291
    REGON: 00003713800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lotnicze Zakłady Naukowe.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PRACOWNI FIZYKI WRAZ Z ZAPLECZEM W LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH PRZY UL. KIEŁCZOWSKIEJ 43 WE WROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ SAL PEŁNIĄCYCH FUNKCJĘ SZATNI I LABORATORIUM NA SALĘ FIZYKI POŁĄCZONEJ Z ZAPLECZEM W LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH PRZY UL. KIEŁCZOWSKIEJ 43 WE WROCŁAWIU, POMIESZCZENIA ZNAJDUJĄ SIĘ NA PIERWSZEJ KONDYGNACJI NAZIEMNEJ. ZAKRES PRAC: 1.demontaż ścianki działowej między pomieszczeniami 0/1 i 0/2; 2. demontaż wieszaków w pomieszczeniu 0/1; 3. demontaż ścianki działowej miedzy pom. 0/1 i 0/2; 4. demontaż posadzki; 5. demontaż istniejącego grzejnika w pom. 0/1; 6. demontaż drzwi wraz z ościeżnicami w pom. 0/1; 7. zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie między pomieszczeniem 0/1 i korytarzem; 8.projekt nowej instalacji i urządzeń elektrycznych; 9. podłączenie nowoprojektowanej umywalki w pom. 0/1; 10. przebudowa wentylacji grawitacyjnej w pom. 0/2 11. podłączenie nowych grzejników nowoprojektowanej instalacji c.o. do istniejących pionów; 12. wykonanie i montaż podestu demonstracyjnego w pom. 0/1; 13. montaż stolarki drzwiowej; 14. Montaż nowoprojektowanej ściany działowej o konstrukcji aluminiowej wraz z rozsuwanymi drzwiami między pomieszczeniami 0/1 i 0/2; 15. tynkowanie wszystkich pomieszczeń; 16. malowanie ścian pomieszczeń; 17. umeblowanie klasy i pomieszczenia zaplecza; 18. montaż rolet głównych kwater istniejących okien-bezpośrednio na ramach okiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, co do których zachodzą przesłanki przewidziane w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655). Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści siwz, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, -wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2)oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem 3)parafowany przez wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy 4)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6)zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)podpisane oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony. 9)wykaz robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. 10)kosztorys ofertowy. 11)dokumenty oraz atesty, o których mowa w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bob-projekty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach