Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
- Data zamieszczenia: 2011-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
Pl. Daszyńskiego 1 1
45-064 Opole, woj. opolskie
tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
REGON: 00032366000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń z wymianą ślusarki okiennej aluminiowej i stolarki drzwiowej w Rodzinnym Ośrodku Diagnostyczno-Konsultacyjnym Opole ul. Ozimskiej 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w budynku usytuowanym w Opolu przy ul. Ozimskiej 19 stanowiącym własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Charakterystyka obiektu oraz podstawowe parametry zostały wskazane w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń z wymianą ślusarki okiennej aluminiowej i stolarki drzwiowej w Rodzinnym Ośrodku Diagnostyczno-Konsultacyjnym Opole ul. Ozimskiej 19 zgodnie z załączonym do SIWZ Formularzem cenowym - wycena ślusarki okiennej aluminiowej do wymiany (Załącznik nr 7 do SIWZ), Przedmiarami robót (Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Załącznik nr 9), Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami prowadzenia robót. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godz. 14:00, po wcześniejszym umówieniu terminu z pracownikiem upoważnionym, zgodnie z zapisem Rozdziału X pkt. 4 SIWZ. Roboty budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie, w trakcie wykonywania działalności statutowej Zamawiającego. Pomieszczenia znajdują się na III piętrze budynku. Zamawiający może jednocześnie udostępnić do pięciu pomieszczeń biurowych na wykonanie całego zakresu robót w tych pomieszczeniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 19:00. Możliwość zajęcia kolejnych pomieszczeń warunkowana jest odebraniem pomieszczeń wcześniej przekazanych. Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren budowy w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Użyte nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. Równoważność dotycząca koloru ślusarki okiennej będzie oceniana na bazie określonego w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót koloru RAL 9006 na podstawie próbników kolorystycznych dołączonych przez Wykonawców do ich ofert. Równoważność dotycząca kolorów drzwi będzie oceniana na bazie określonego w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót koloru dąb lub jabłoń na podstawie próbników kolorystycznych dołączonych przez Wykonawców do ich ofert. Terminy gwarancji zostały dookreślone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca w treści Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ wraz z jej załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium można być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku bankowego: 85 1130 1219 0026 3111 1920 0001 tytuł przelewu: Wadium do przetargu nieograniczonego na Remont pomieszczeń z wymianą ślusarki okiennej aluminiowej i stolarki drzwiowej w RODK Opole - ul. Ozimska 19 Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed terminem składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 1 SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, na podstawie przesłanek określonych w art. 46 ust. 1-2 ustawy PZP. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancji udzielanej Wykonawcy przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy zdeponować w Kasie Sądu Okręgowego w Opolu, Pl. Daszyńskiego 1, przed terminem składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - mają one mieć formę gwarancji lub poręczeń, w których jednoznacznie będzie zagwarantowane prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. na pierwsze żądanie i bezwarunkowo. W każdej z sytuacji opisanych w ustawie PZP, termin ważności ww dokumentów musi się pokrywać z terminem związania ofertą. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancji udzielanej Wykonawcy przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Zamawiający zwróci Wykonawcom na podstawie przesłanek określonych w art. 46 ust. 1-2 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27