Przetargi.pl
Remont pomieszczeń węzła cieplnego po powodzi w przyziemiu budynku głównego A i łącznika C do sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3.

Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-402 Nowa Ruda, ul. Szkolna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 872 30 27 , fax. 0-74 872 30 27
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie
    ul. Szkolna 3 3
    57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 872 30 27, fax. 0-74 872 30 27
    REGON: 00069061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń węzła cieplnego po powodzi w przyziemiu budynku głównego A i łącznika C do sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń węzła cieplnego po powodzi w przyziemiu budynku głównego A i łącznika C do sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3 w zakresie: zbicia tynków do wysokości 2,20 m wszystkich pomieszczeń osuszenia i odgrzybienia ścian wykonania nowych tynków w/w robotach wymiany płytek terakota w pomieszczeniach 5, 6, 7, 8 i 9 wymiany glazury ścian w pomieszczeniach 7, 8, 9 wymiany przyborów sanitarnych - umywalka, bateria umywalkowa i natryskowa oraz muszla klozetowa wymiany drzwi po powodzi wymiany instalacji wody - zużyty ocynk na miedzianą wymiany kanalizacji sanitarnej z żeliwa na PCV malowania pomieszczeń - wapienne, emulsyjne i olejne lamperii montażu okna PCV w pomieszczeniu nr 5 - po zamurowaniu otworu drzwiowego wymiany osprzętu elektrycznego wszystkich pomieszczeń Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: opisu technicznego specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiar robót Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz opis techniczny Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ Prace budowlano-montażowe muszą przebiegać w sposób umożliwiający działalność szkoły w miesiącach od października do zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach