Przetargi.pl
Remont pomieszczeń wewnętrznych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń wewnętrznych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Remont pomieszczeń wewnętrznych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie. Roboty przygotowawcze, budowlane, instalacja elektryczna i oświetleniowa: 1.demontaż wertikali, wyniesienie, wniesienie, przesunięcie, ustawienie mebli i sprzętu biurowego; 2.demontaż krat zewnętrznych w oknach; 3.demontaż skrzydeł drzwiowych z wykuciem ościeżnic; 4.demontaż ze ścian drewnianych odbojnic; 5.rozebranie cokołów przypodłogowych z płytek gres ze skuciem zaprawy cementowej; 6.zerwanie cokolików cementowych; 7.demontaż listew przyściennych; 8.rozebranie posadzek z płytek i tworzyw sztucznych; 9.skucie wyrównawcze posadzek; 10.zeskrobanie farby ze ścian i sufitów; 11.odbicie odparzonych tynków ze ścian i sufitów; 12.skucie faset; 13.rozebranie ścianek działowych z cegły; 14.zabezpieczenie terenu robót przed zabrudzeniem przez obłożenie folią; 15.wywiezienie gruzu i złomu z rozbiórki; 16.wykucie wnęk w ścianach pod nowe kanały wentylacyjne; 17.przebicie otworów w stropach, ścianach pod wyprowadzenie kanałów wentylacyjnych; 18.montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej z izolacją z wełny mineralnej oraz obłożenie cegłą; 19.sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych; 20.wykucie kratek wentylacyjnych; 21.montaż kratek wentylacyjnych w ścianach i na kanałach stalowych; 22.demontaż opraw, łączników, gniazd, listew z PCW; 23.montaż opraw, łączników, gniazd, listew z PCW; 24.wykucie bruzd pod przewody wtynkowe i rury instalacji elektrycznej; 25.montaż rur elektroinstalacyjnych; 26.przebicie otworów w ścianach i stropach pod montaż instalacji elektrycznej; 27.montaż przewodów instalacji elektrycznej i oświetleniowej; 28.montaż puszek, odgałęźników, łączników, gniazd instalacji elektrycznej z przygotowaniem podłoża; 29.wkucie istniejącej instalacji p.poż. z demontażem listew oraz demontażem i montażem istniejących czujek dymu; 30.wkucie istniejącej instalacji alarmowej; 31.montaż opraw oświetleniowych rastrowych, halogenowych, dekoracyjnych, ewakuacyjnych; 32.zaprawienie bruzd instalacji elektrycznej; 33.demontaż tablic rozdzielczych elektrycznych z obudowami, aparatów elektrycznych; 34.wykucie wnęk w ścianach pod rozdzielnice elektryczne; 35.montaż rozdzielnic elektrycznych skrzynkowych podtynkowych (z osprzętem zgodnym ze specyfikacją techniczną); 36.uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach z cegły; 37.montaż obudów instalacyjnych z płyt GK na ruszcie stalowym; 38.montaż ościeżnic drewnianych drzwiowych ze skrzydłami płytowymi wewnętrznymi z okleiną drewnopodobną; 39.montaż okuć drzwiowych; 40.zmatowienie, naprawa i odtłuszczenie posadzek lastrykowych; 41.wykonanie wylewek wyrównawczych pod posadzki; 42.ułożenie posadzek z wykładziny rulonowej flokowanej (tzw. FLOTEX) z listwami przyściennymi z PCW; 43.ułożenie posadzek z płytek gres z cokolikami; 44.izolacja szczelin dylatacyjnych pionowych z montażem listwy maskującej systemowej; 45.wykonanie tynków uzupełniających na ścianach i sufitach; 46.wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach z gruntowaniem; 47.malowanie ścian i sufitów farbą lateksową z gruntowaniem podłoża; 48.malowanie farbą ftalową stolarki drzwiowej; 49.malowanie farbą ftalową rur c.o.; 50.montaż żaluzji pionowych okiennych; 51.montaż listew odbojowych ściennych z płyty wiórowej laminowanej; 52.montaż istniejącego (z demontażu) grzejnika stalowego płytowego (przeniesienie w nowe miejsce); 53.inne prace ujęte w zakresie rzeczowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art. 26 ust. 2b ustawy: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz Wykonawcy, wobec których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tzn.remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku użyteczności publicznej) z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.); 4. wykaz osób- uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia: a) Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; b) Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 5. w przypadku korzystania przez Wykonawcę z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku korzystania ze zdolności finansowych dodatkowo załączy informację, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 9 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach