Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach niezbędnych do realizacji projektu pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” nr 6/7-2017/OG-FAMI.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 43080020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach niezbędnych do realizacji projektu pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” nr 6/7-2017/OG-FAMI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach przy ul. Jagiellońskiej nr 29, niezbędnych do realizacji projektu pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” nr 6/7-2017/OG-FAMI polegający na: 1) wymianie podłóg (pokoje nr 12a, 12b, 12c, 13a, 13b oraz korytarz). Prace polegają na położeniu na istniejącą podłogę płyt OSB oraz położenie wykładziny dywanowej. Kolor wykładziny do uzgodnienia z Zamawiającym, 2) dwukrotnym malowaniu ścian, sufitów, boazerii i kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach. Kolory do uzgodnienia z Zamawiającym, 3) obudowaniu betonowych parapetów okiennych płytami z tworzywa sztucznego. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, 4) wymianie drzwi wejściowych z korytarza wraz z ościeżnicami (Pokoje nr 12a, 12b, 12c, 13a). Szerokość drzwi 90 cm. Kolor biały. 2. Roboty muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający pracy w Punkcie Obsługi Klienta. 3. Wybrany Wykonawca będzie miał dostęp do budynku objętego robotami budowlanymi w godzinach 7.00-20.00, od poniedziałku do piątku. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, żeby w trakcie prowadzonych prac nie zamalowywał listew kanałowych sieci komputerowej oraz oznaczeń instalacji komputerowej i elektrycznej. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, CPV: 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych, CPV: 45421130-4 - Instalowanie okien i drzwi, CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych, CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie, CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowane w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. 3) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego. 4) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). 2) W związku z powyższym Wykonawca w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w ust. 9 pkt. 1 na podstawie stosunku pracy oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji zamówienia składając Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego Wykonawcą lub podwykonawcą. 3) Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 4) Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. 5) Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej, jej wynagrodzenia itp.). W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 9 pkt. 2, Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika. 10. Gwarancja i rękojmia Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz na użyte materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz na użyte materiały na okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz na użyte materiały na okres maksymalnie 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 24 miesiące. Wzór dokumentu gwarancji stanowi załącznik do umowy. 11. Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji w miejscu, w którym ma być wykonywany przedmiot niniejszego zamówienia, w celu umówienia terminu wizji, wykonawca powinien przesłać stosowny wniosek na adres: zamowienia@lodz.uw.gov.pl. 12. Inne: 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 I 7 Pzp, 2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP. 9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, 11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 12) Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach