Przetargi.pl
Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła

GMINA GODZIANÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 96-126 Godzianów, ul. Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GODZIANÓW
    ul. Klonowa 5
    96-126 Godzianów, woj. łódzkie
    REGON: 750148242
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://godzianow.bipst.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła.Zadanie obejmuje przebudowę budynku przedszkola wraz z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem istniejącej jednostki Przedszkola w Godzianowie przy ul. Sportowej 5, 96-126 Godzianów. W ramach zadania zostaną wykonane m.in. wymiana źródła ciepła, zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizacja istniejącej instalacji c.o. oraz c.w.u w całym budynku, zagospodarowanie terenu, modernizacja istniejącego budynku.Przedmiot zamówienie obejmuje również m.in:- zorganizowanie placu budowy oraz wykonanie robót w tym z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dostawy wyposażenia i urządzeń,- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,- wykonanie dokumentacji powykonawczej,- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,- załatwienie wszelkich formalności, pozwoleń i odbiorów umożliwiających,- oddanie budynku do użytkowania, uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym uzyskanie decyzji na użytkowanie całego obiektu będące podstawą uzyskania odbioru,- przeprowadzenie rozruchu, badań kontrolnych, prób uruchomienia i regulacji instalacji i innych czynności niewyszczególnionych, jednak niezbędnych do prawidłowego działania instalacji i urządzeń,- przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi instalacji i urządzeń.2.2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).6.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:Gmina Godzianów 20 9288 1040 1560 0606 2000 0060, BSZŁ o/Godzianów z adnotacją „wadium – znak postępowania: GRZP.271.28.2024 – Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła.Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;b) kwotę gwarancji;c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”;d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej.6.8 Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.6.9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności o których mowa w art. 98 ust. 1 ustawy lub w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę w sytuacjach, o których mowa w art. 98 ust. 2 ustawy.6.10 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale 19.6.11 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.6.12 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej polegające na wykonawstwie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej powyżej 400m2 w jednym zamówieniu.Uwaga: Definicję budynku użyteczności publicznej określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U. 2022, poz. 1225) jako budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny),- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, pełniącego jednocześnie funkcję kierownika budowy,- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,- skieruje do realizacji zamówienia kierownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia*, wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,* w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) wraz rozporządzeniami wykonawczymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach