Przetargi.pl
„Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
    Pomorska 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 472147559
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont zespołów toalet w zakresie zgodnym ze „Standardem dostępności” określonym dokumentacją projektową o tytule projektu: „Przebudowa części pomieszczeń Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – budynek A3, zlokalizowanego przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi” autorstwa Atelier Strzelec, stanowiącą załącznik do OPZ i wzoru umowy. Prace współfinansowane są na podstawie umowy nr 14/PFRON/2024 o dofinansowanie robót budowlanych dotyczących obiektu służącego rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.3.2. Roboty muszą być prowadzone w szczególności zgodnie z sztuką budowlaną.3.3. Zakres prac zadania ujęty jest w dokumentacji projektowej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) - Załącznik Nr 8 do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi jedynie materiał poglądowy dla Wykonawców. 3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3.4.1. Wykonawca musi uwzględnić konieczność etapowania prac ze względu na czynny obiekt – prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. 3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca, które uwzględnia w cenie oferty. 3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych45000000-7 Roboty budowlane45421152-4 Instalowanie ścianek działowych45421100-5 Instalowanie drzwi45430000-0 Pokrywanie ścian i podłóg45421146-9 Montaż sufitów podwieszanych45442100-8 Roboty malarskie44411000-4 Wyposażenie sanitarne45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowalnych, roboty ziemnie45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian;45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe i pozostałe;45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach;45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332200-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli45321000-3 Izolacje cieplne45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe i pozostałe45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie45421100-5 Instalacja drzwi i okien, i podobnych elementów45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych45431000-7 Okładziny posadzek i ścian – ceramika 5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie: w ciągu maksymalnie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem, iż nie dłużej niż do dnia 8 listopada 2024 r.5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 48 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 48 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.2.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.6.2.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.2.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania: Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli:6.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu i / lub modernizacji pomieszczeń / budynku użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto.oraz6.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku Kierownika Budowy, licząc od dnia uzyskania uprawnień, ib) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektrycznych, z co najmniej 5 letnim stażem w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika robót elektrycznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień, ic) minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót sanitarnych, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika robót sanitarnych, licząc od dnia uzyskania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach