Przetargi.pl
„Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie montażu i użytkowania oferowanego sprzętu dla potrzeb prowadzenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „Pracuś” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 215 66 05 , fax. 0-42 215 66 60
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach
    ul. Traugutta
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 0-42 215 66 05, fax. 0-42 215 66 60
    REGON: 47221281900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie montażu i użytkowania oferowanego sprzętu dla potrzeb prowadzenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „Pracuś” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, stanowiącego wyposażenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego utworzonej i prowadzonej w ramach projektu „Pracuś”, wyposażenia wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 186 ). Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać gwarancję, w zakresie użytku komercyjnego, obejmującą co najmniej 24 m-ce użytkowania komercyjnego, liczoną od dnia zaakceptowania protokołu odbioru realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) posiada wiedzę i doświadczenie; • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego w zakresie objętym postępowaniem, lub dostawę sprzętu o podobnym charakterze, o wartości minimum 100.000 zł brutto łącznie dla jednej dostawy. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostaw o wartości min. 100.000 zł brutto jedna, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną