Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy przy Al. Słonecznej 28 oraz malowanie pomieszczeń w budynku Dom Zdrojowy przy Placu Dietla 2 w Iwoniczu-Zdroju.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy przy Al. Słonecznej 28 oraz malowanie pomieszczeń w budynku Dom Zdrojowy przy Placu Dietla 2 w Iwoniczu-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju, Al. Słoneczna 28. Remont będzie obejmował 7 pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju, z czego 5 pomieszczenia stanową pokoje biurowe dla Urzędników, natomiast jedno to korytarz oraz magazyn dokumentów. A. Pomieszczenia przeznaczone do remontu: - pok. nr 102 o powierzchni 31,90 m2, - pok. nr 103 o powierzchni 15,54 m2, - hall pomiędzy pok. nr 106, a pok.nr 105 o powierzchni 13,38 m2, wraz z adaptacją wschodniej części pomieszczenia na punkt kasowy o powierzchni 4,71 m2 , - pok. nr 105 składający się z dwóch części o powierzchni 12,01 m2 oraz 23,65 m2 , - pok. nr 106 o powierzchni 34,53 m2 , - pomieszczenie Starego Archiwum o powierzchni 10,40 m2 . B. Remont polegał będzie na wykonaniu następujących robót budowlanych: posadzka: - demontaż istniejącej wykładziny podłogowej oraz drewnianego parkietu, - skucie wraz z wywozem wylewki cementowej o grubości średnio 3 cm, - wybranie wraz w wywozem do 40 cm zagęszczonego gruntu, -zagęszczenie warstwy kruszywa łamanego o frakcji od 4-32 mm- grubość warstwy średnio 8 cm, - wyrównanie warstwy kruszywa łamanego piaskiem o średniej gr. warstwy 4 cm, - wykonanie wylewki z chudego betonu C 18/20 o grubości warstwy 10 cm, - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej z papy termozgrzewalnej, 1 warstwa, -wykonanie poziomej i pionowej izolacji termicznej z płyt styropianowych o grubości 10 cm, - ułożenie izolacji przeciw wilgociowej z folii PCV, - wykonanie wylewki z betony klasy C 18/20 o grubości warstwy 5 cm, - montaż paneli podłogowych na podkładzie gr. 7 mm i folii PCV, - montaż płytek podłogowych gres na kleju. ściany: - demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - demontaż drewnianego obicia oraz rusztu, - wykonanie rusztu z profili stalowych wraz z montażem płyt g-k, -wykonanie ścianek na ruszcie metalowym 100 z obłożeniem płytami g-k dwustronnie i dwuwarstwowo, - szpachlowanie połączeń płyt gipsowych z zatopieniem siatki zbrojeniowej, - szpachlowanie płyt gładzią szpachlową wraz z czyszczeniem, - montaż gniazdek instalacji elektrycznej, telekomunikacyjnej, - malowanie, sufit: - demontaż istniejącego oświetlenia, - wykonanie sufitu podwieszanego modułowego 60x60 na ruszcie stalowym, - montaż oświetlenia, - instalacje. - wymiana stolarki drzwiowej w niektórych pomieszczeniach wraz z poszerzeniem ich szerokości, - c.o.: demontaż całej instalacji wraz z grzejnikami oraz ponowny montaż grzejników oraz orurowania w trakcie prac wykończeniowych ścian z wykorzystaniem w całości materiału istniejącego, - elektryczna: demontaż oświetlenia, dostosowanie istniejącej instalacji do nowych okładzin ścian, rozbudowa ilości gniazdek zasilających na ścianach pomieszczeń z dostosowaniem do planowanego rozmieszczenia biurek, - komputerowa i telekomunikacyjna: rozbudowa i dostosowanie instalacji i gniazdek internetowych i telefonicznych do planowanego rozmieszczenia biurek (1 szt. gniazda telefonicznego oraz 2 szt. gniazda internetowego przy każdym biurku. 2. Malowanie pomieszczeń w budynku Dom Zdrojowy w Iwoniczu-Zdroju, Plac Dietla 2. Roboty malarskie obejmować będą 4 pomieszczenia nieużytkowane, przeznaczone do zagospodarowania na pomieszczenia biurowe na potrzeby Urzędu Gminy zlokalizowane na piętrze budynku Dom Zdrojowy. Malowanie pomieszczeń przewidziano farbami lateksowymi. ROZWIĄZANIA MATERIAŁOWE Wszystkie materiały wykorzystane w trakcie realizacji przedmiotu umowy powinny posiadać aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, kosztorysy ślepe - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Uwaga!: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w dokumentacji technicznej. Jeśli w dokumentacji zostały podane nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii to zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy na przedmiot umowy. Ustala się okres rękojmi równy okresom gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwonicz-zdroj.bip.podkarpackie.pl/index.php/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach