Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ul. Sejmowej 5A.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Sejmowa 5A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7232281 , fax. 076 7232905
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
    ul. Sejmowa 5A 5A
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7232281, fax. 076 7232905
    REGON: 39063479300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.legnica.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ul. Sejmowej 5A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ul. Sejmowej 5A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. O/Legnica nr konta: 98 1090 2066 0000 0001 1167 7915 (ksero przelewu dołączyć do oferty) z dopiskiem Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Sejmowej 5A 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy w oryginale załączyć do oferty. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. TERMIN WNIESIENIA WADIUM 8. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 10.07.2009r. godz. 10:00 9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. ZWROT WADIUM 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy Pzp: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, (opisanym w pkt. 11 ppkt b i c SIWZ) jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. UTRATA WADIUM 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3) polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł 4) wykaz potwierdzający, że Wykonawca w ciągu ostatnich czterech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. wybudował lub wyremontował) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o średniorocznej wartości netto co najmniej 150.000,- PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) i przy zachowaniu, że prace te (o wartości wykazywanej) dotyczyły przede wszystkim: (1) malowania farbami emulsyjnymi starych tynków wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie o powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2 i (2) ułożenia posadzek z wykładzin tekstylnych i paneli podłogowych o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 . W wykazie, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ należy podać min. nazwę inwestora, wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisaniem zakresu robót, podaniem ich wartości i powierzchni, a także daty i miejsca wykonania. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie) 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót. By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robot netto lub/i brutto, opis wykonanych prac, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie) 6) dowód wniesienia wadium w zależności od formy, jeśli wniesiono wadium w pieniężne - kserokopię przelewu, jeśli wniesiono wadium w innej formie - należy załączyć do oferty dokument wadialny w oryginale. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 150.000,- PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie) 1.2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.legnica.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach