Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7523951, 7524657 , fax. 075 7523951
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze
al. Jana Pawła II 7 7
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7523951, 7524657, fax. 075 7523951
REGON: 00327131400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż na klatkach schodowych urządzeń zapobiegających zadymianiu i służących do usuwania dymu w Domu Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace budowlane związane z obudową i oddymianiem istniejących klatek schodowych polegać będą na montażu przegród p/poż , oraz dostosowaniu istniejących otworów stolarki drzwiowej do przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. Nr 75 poz. 690 z dn. 12 kwietnia 2002 r. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w opisie technicznym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w niniejszej specyfikacji, tj.: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) spełniają wymagania przedstawione w dalszej części specyfikacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji dla potrzeb zawarcia umowy, Wykonawcy przedstawią : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.), tj.: 1) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) wykazu niezbędnych do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dobór, dostawa, montaż szafy klimatyzacji precyzyjnej wraz z rozbudową instalacji kanałowej nawiewnej oraz montażem automatyki zewnętrznej na potrzeby OST112 w pomieszczeniu serwerowni KWP we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33.
Dodano: 2016-04-13 - (II) Modernizacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Dodano: 2016-02-24 - Modernizacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapi WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Dodano: 2016-02-04 - wykonanie robót instalacyjnych z branży wentylacyjnej na budynku 1BC Wrocławskiego Centrum Badań EiT + Sp. z o. o. na potrzeby akredytacji laboratoriów
Dodano: 2015-11-20 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZPITALA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
Dodano: 2015-02-24 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZPITALA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ z podziałem na trzy części 1. Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynku 2. Roboty sanitarne i elektryczne - modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji, wymiana opraw oświetleniowych 3. Roboty w zakresie stolarki budowlanej - wymiana okien i drzwi
Dodano: 2014-11-17 - Wykonanie systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku A przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz wykonanie systemu klimatyzacji w budynku B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie instalacji chłodzenia i nawilżania wybranych pomieszczeń biurowych, archiwum zakładowego oraz magazynu bibliotecznego w Leśnym Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.
Dodano: 2013-09-23 - Roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Sycowie - IV etap Zadanie dofinansowanie jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2013-05-14 - WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI SAL POSIEDZEŃ W KOMPLEKSIE BUDYNKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO WROCŁAWIA PRZY SUKIENNICACH 12-15
Dodano: 2013-03-04