Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZPITALA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ z podziałem na trzy części 1. Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynku 2. Roboty sanitarne i elektryczne - modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji, wymiana opraw oświetleniowych 3. Roboty w zakresie stolarki budowlanej - wymiana okien i drzwi

Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Okrzei 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8110473, 8111636 , fax. 74 8111595
  • Data zamieszczenia: 2014-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Okrzei 49 49
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8110473, 8111636, fax. 74 8111595
    REGON: 00031260400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzyckiecentrumzdrowia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZPITALA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ z podziałem na trzy części 1. Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynku 2. Roboty sanitarne i elektryczne - modernizacja instalacji c.w.u., c.o., wentylacji, wymiana opraw oświetleniowych 3. Roboty w zakresie stolarki budowlanej - wymiana okien i drzwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynku szpitala w Bystrzycy Kłodzkiej o następujących projektowanych parametrach technicznych: powierzchnia zabudowy - 1429,66 m2, powierzchnia użytkowa - 4090,48 m2, kubatura - 13353,87 m3. Ze względów logistycznych oraz ze względu na specyfikę rozliczania tej inwestycji zamówienie zostało podzielone na trzy części: W części pierwszej nazwanej Roboty ogólnobudowlane - docieplenie budynku należy wykonać następujące roboty: Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z tynkowaniem i malowaniem.Ocieplenie stropodachu wraz z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym. Naprawa kominów i murów ogniowych.Modernizacja i wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej. W części drugiej nazwanej Roboty sanitarne i elektryczne - modernizacja instalacji c.w.u., c.o, wentylacji, wymiana opraw oświetleniowych należy wykonać następujące roboty:Wymiana kotłów węglowych na 4 kondensacyjne kotły gazowe pracujące w systemie kaskadowym. Wymiana i modernizacja instalacji c.o. z izolacją, z automatyką pogodową. Wymiana istniejącego kotła c.w.u. na ekologiczny, kondensacyjny kocioł gazowy. Wymiana i modernizacja instalacji c.w.u. na nową z obiegiem cyrkulacyjnym i z izolacją. Instalacja systemu monitoringu i zarządzania zużyciem mediów. Modernizacja systemu wentylacji: montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne. Roboty uzupełniające i towarzyszące związane z pracami termomodernizacyjnymi. W ramach realizacji niniejszego zadania należy wykonać montaż zdalnego monitoringu zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej, pozwalającego zarówno na lokalny jak zdalny nadzór nad efektywnością pracy instalacji. Wymaga się od Wykonawców, żeby system monitorujący i jego eksploatacja umożliwiał: obsługę liczników mediów oraz urządzeń automatyki różnych producentów, odczyt danych dla energii cieplnej, dostęp do interfejsu użytkownika systemu poprzez stronę www dostępną przez sieć Internet bez konieczności zakupu i instalacji jakiegokolwiek oprogramowania, możliwość pełnego monitorowania pracy urządzeń kontrolno-pomiarowych i sterujących, możliwość kontrolowania mocy dostarczanej przez źródło ciepła, możliwość kontrolowania mocy dostarczanej przez źródło energii elektrycznej, automatyczne powiadamiania poprzez sms i e-mail o przekroczeniu zdefiniowanych progów alarmowych i sytuacjach awaryjnych zaistniałych w monitorowanych obiektach, swobodny dostęp do programu przy użyciu unikalnej nazwy użytkownika i hasła poprzez przeglądarkę stron www dla dowolnej liczby użytkowników z możliwością szczegółowego określania poziomu dostępu do funkcjonalności i budynków w systemie, umożliwiać przedstawianie dowolnie wybranych danych w postaci tabelarycznej, aktywnych plansz wizualizacyjnych oraz wykresów, odczyt danych z urządzeń musi się odbywać z minimalną częstotliwością 4 razy na godzinę, archiwizacje danych gromadzonych przez system ( min 3 lata ), nieograniczony dostęp użytkownika do archiwum danych, archiwizacja dokonywana za pomocą systemu bazodanowego dostępnego na rynku, nie mogącego ograniczać możliwości odczytu danych, urządzenia teletransmisyjne pracujące w ogólnodostępnych protokołach, możliwość ich odczytu nie może ograniczać się do systemu Wykonawcy, system powinien zawierać moduł serwisowy umożliwiający każdemu z uprawnionych Użytkowników dokonywania wpisów odnośnie prac konserwacyjnych i napraw wykonywanych w obiektach, ww. system działał będzie przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia bezpłatnie. Po tym terminie Użytkownik zdecyduje o ewentualnym kontynuowaniu usługi. Zamawiający zastrzega, że system musi posiadać możliwość rozbudowy o dodatkowe punkty pomiarowe, bez konieczności wymiany modułu sterującego. W części trzeciej nazwanej Roboty w zakresie stolarki budowlanej - wymiana okien i drzwi należy wykonać następujące roboty: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych wraz z wymianą parapetów wewnętrznych. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 13 Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty próbki zaproponowanych okien (ram i skrzydeł), zarówno elementów prostych, jak i łukowych pokazujących w przekroju ich konstrukcję oraz oznaczyć je w taki sposób, aby nie można było ich pomylić z inną ofertą oraz rysunki techniczne okien. Certyfikat CE oraz atesty okien wydane przez notyfikowany instytut techniki budowlanej potwierdzony raportem badań (certyfikat musi dotyczyć również okien łukowych) Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 13 na który składają się: Projekty budowlane w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, Przedmiary robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych(STWIORB), Szczegółowe wymagania dla stolarki okiennej, Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp) wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 19 000 zł Zadanie nr 2 - 39 000 zł Zadanie nr 3 - 8 000 zł Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego tj. Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 42 9588 0004 9700 2916 2000 0010. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wymagany oryginał dokumentu). Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiającego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz.bystrzycaklodzka.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach