Przetargi.pl
Remont ośmiu kondygnacji Domu Studenckiego Ślężak położonego przy ul. Ślężnej należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3680622 , fax. 71 3680491
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3680622, fax. 71 3680491
    REGON: 00000153100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ośmiu kondygnacji Domu Studenckiego Ślężak położonego przy ul. Ślężnej należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ośmiu kondygnacji domu studenckiego Ślężak położonego przy ul. Ślężnej należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, fachową wiedzą, sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną i umową. 2. Zakres robót obejmuje roboty remontowe oraz dostawę i montaż wszystkich elementów wykończeniowych wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy został opisany w zał. nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót jest załączony przez Zamawiającego jedynie pomocniczo i informacyjnie i nie może stanowić wyłącznej podstawy ustalenia ceny ofertowej i rozliczeń - wynagrodzenie za wykonanie zamówienia ma formę ryczałtową. Wszelkie roboty towarzyszące nie ujęte w przedmiarze robót, a konieczne do ich wykonania, należy ująć w cenie ryczałtowej. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego. 4. Zamawiający wymaga zastosowania przez Wykonawcę materiałów budowlanych w średnim standardzie - wg średnich cen Sekocenbudu. Wymagane są atesty na wbudowane materiały, w tym między innymi Atest PZH. 5. Zakres i sposób wykonania robót określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności Prawa budowlanego oraz przepisy bhp i ppoż. 6. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi, sztuką budowlaną. 7. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom przyjętym w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń wskazanych w ww. dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe 8. Roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym przy uwzględnieniu godzin ciszy nocnej (22-6) oraz czasu potrzebnego na przeprowadzkę mieszkańców akademika na inne piętro. Szczegółowe informacje Zamawiający zamieścił w rozdziale IV SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia i wniesienia mebli wg wskazań Zamawiającego. Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów w tej sprawie jest p. Małgorzata Kur (kierownik Działu Domów Studenckich), tel. 71 36 80 125. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 5 (pięciu) lat. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu samodzielnego sprawdzenia ilości robót. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się z pracownikiem Działu Technicznego p. Jerzym Seredyńskim pod nr telefonu 71 36 80 944. W wizji lokalnej powinien uczestniczyć Kierownik Działu Domów Studenckich p. Małgorzata Kur (nr tel. 71 36 80 125) lub osoba wskazana przez nią. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w Ustawie. 12. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną domu studenckiego Ślężak, która może być przydatna dla Wykonawcy przy opracowywaniu oferty. Dokumentacja techniczna domu studenckiego Ślężak będzie dostępna w Dziale Technicznym UE w budynku B-B1 przy ul. Kamiennej 59 we Wrocławiu - pokój nr 6 (Kierownik Działu Technicznego p. Krzysztof Stypuła tel. 71 36 80 130). 13. Wszelkie obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania nieujęte w SIWZ zostały szczegółowo opisane w zał. nr 8 do SIWZ Wzór umowy. 14. Wykonawca oświadcza, że przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o których mowa w SIWZ zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, czy też będących konsekwencją wprowadzenia koniecznych zmian w projekcie budowlanym na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez prawa do żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. 15. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się w ramach harmonogramu do uwzględnienia przerw w okresach świątecznych oraz wykonywania prac etapami w podziale na poszczególne piętra przy uwzględnieniu przerw na przeprowadzenie studentów na inne piętro. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w wysokości 20 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść do dnia 15.06.2016 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK S.A. 17 O/Wrocław 07 1090 2529 0000 0006 3400 0503 z dopiskiem wadium na remont ośmiu kondygnacji DS. Ślężak (kopię potwierdzenia wpłaty prosimy dołączyć do oferty); 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.3. gwarancjach bankowych (kopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); Gwarancje i poręczenia muszą być udzielone wyłącznie na warunkach prawa polskiego. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za termin jego wniesienia datę i godzinę wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego, a nie datę i godzinę dokonania przelewu. 4. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz, musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde pisemne, zwykłe żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie w przypadku opisanym w art. 46 ust. 3 Ustawy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pięter do wykonania w okresie wakacyjnym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach