Przetargi.pl
WYMIANA OKIEN W BUDYNKU A UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO we WROCŁAWIU

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3680622 , fax. 71 3680491
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3680622, fax. 71 3680491
    REGON: 00000153100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA OKIEN W BUDYNKU A UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO we WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku A położonym przy ul. Komandorskiej 118/120 we Wrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR) stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ oraz z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ i z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Kody CPV: 45214400-4 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45443000-4 - roboty elewacyjne 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków 44221100-6 - okna 44221110-9 - ramy okienne 2. Zakres robót obejmuje wymianę okien na drewniane, z zachowaniem podziału, szklone szybami zespolonymi, wymianę parapetów wewnętrznych oraz prace wykończeniowe (tj. przede wszystkim montaż parapetów, maskownic uzupełniających, roboty tynkarskie i malarskie). 3. Przedmiar robót jest załączony przez Zamawiającego jedynie pomocniczo i informacyjnie i nie może stanowić wyłącznej podstawy ustalenia ceny ofertowej i rozliczeń - wynagrodzenie za wykonanie zamówienia ma formę ryczałtową. Wszelkie roboty towarzyszące nie ujęte w przedmiarze robót, a konieczne do ich wykonania, należy ująć w cenie ryczałtowej. 4. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi, sztuką budowlaną. 6. Zamawiający oświadcza, że posiada prawomocne pozwolenie na budowę obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia. 7. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej i technicznej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom przyjętym w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń wskazanych w ww. dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe. 8. Roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym. Zamawiający informuje, że obsługa i zajęcia dla studentów odbywają się przez siedem dni w tygodniu. W związku z tym wymiana okien w poszczególnych salach będzie prowadzona sukcesywnie. Przekazanie konkretnych pomieszczeń do dyspozycji Wykonawcy w celu wykonania robót będzie następowało każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnego terminu z Kierownikiem Działu Zarządzania Nieruchomościami. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w porze nocnej. 9. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną budynku A, która może być przydatna dla Wykonawcy przy opracowywaniu oferty. Dokumentacja techniczna budynku A będzie dostępna w Dziale Technicznym UE w budynku B/B1 przy ul. Kamiennej 59 we Wrocławiu - pokój nr 6 (Kierownik Działu Technicznego p. Krzysztof Stypuła tel. 71 36 80 130). 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 5 (pięciu) lat. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z pracownikiem Działu Technicznego p. Jerzym Seredyńskim pod nr telefonu 71 36 80 944. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść do dnia 29.10.2015 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK S.A. 17 O/Wrocław 07 1090 2529 0000 0006 3400 0503 z dopiskiem wadium na wymianę okien w budynku A (kopię potwierdzenia wpłaty prosimy dołączyć do oferty); 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.3. gwarancjach bankowych (kopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. (kopię poręczenia należy wpiąć do oferty a oryginał, w osobnej kopercie, dołączyć do oferty); Gwarancje i poręczenia muszą być udzielone wyłącznie na warunkach prawa polskiego. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za termin jego wniesienia datę i godzinę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę i godzinę dokonania przelewu. 4. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz, musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde pisemne, zwykłe żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała przesłanka z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie w przypadku opisanym w art. 46 ust. 3 Ustawy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót budowlanych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach