Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Gimnazjum Nr 1 im.Jana Pawła II w Polkowicach ul. Ociosowa 3

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 65/2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7222216, 8620617 , fax. 076 8620617
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o.
    ul. Złotoryjska 65/2 65/2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7222216, 8620617, fax. 076 8620617
    REGON: 00833120000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GIMNAZJUM NR 1 im.Jana PAwłaII Polkowice ul.Ociosowa 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Gimnazjum Nr 1 im.Jana Pawła II w Polkowicach ul. Ociosowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach ul. Ociosowa 3 polegająca na: Przygotowaniu podłoża do malowania ścian , wykonanie tynków, gładzi , ługowanie lamperii ułożenie wykładzin elastycznych na klatkach schodowych wymiana balustrad na klatkach schodowych wg Projektu Aranżacji Wnętrz wykonanie cokolików wymiana parapetów na klatkach schodowych malowanie sal lekcyjnych malowanie hollu wg Projektu Aranżacji Wnętrz malowanie korytarzy wg Projektu Aranżacji Wnętrz malowanie gabinetów malowanie sanitariatów malowanie kuchni SZczegółowy zakres robót okreśalją Przedmiary i Dokumentacja Projektowa - stanowiące załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty co najmniej pięć zamówień o podobnym charakterze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5) Oświadczenie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy 6) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie minimum 5 takich dokumentów - Załącznik nr 3 do SIWZ Doświadczenie zawodowe firmy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 5 prac remontowych, zbliżone do przedmiotu zamówienia na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, przy czym dwa z zamówień winno być wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł - załączyć referencje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.www.gim1.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach