Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w bud. nr 34 i 5 ul. Powst. W-wy 2 oraz remont bud. 26 ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w bud. nr 34 i 5 ul. Powst. W-wy 2 oraz remont bud. 26 ul. Gdańska 147 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Remont budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: Roboty zewnętrzne: rozebranie: opaski betonowej wokół budynku, nawierzchni z płyt betonowych oraz podjazdu betonowego i schodów zewnętrznych, roboty ziemne związane z izolacją ścian piwnic: odbicie tynków, oczyszczenie podłoża myjką, uzupełnienie podkładów pod tynki, izolacja ścian fundamentowych masą hydroizolacyjną i płytami styropianowymi, wykonanie: opaski betonowej wokół budynku, nawierzchni betonowych, podjazdu betonowego, tynków zewnętrznych oraz schodów żelbetowych wraz z mocowaniem narożników stalowych stopni, utylizacja gruzu, naprawa rampy przeładunkowej wraz z montażem i malowaniem kątownika oraz remontem zjazdu. Roboty wodnokanalizacyjne: wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejących przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) Część 2: Remont pomieszczeń III piętra budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: rozbiórka części ścian działowych, wykucie otworów drzwiowych w ścianach; wykucie z muru ościeżnic (do ponownego wbudowania); demontaż posadzek oraz wykładziny ściennej z płytek, zamurowanie zbędnych otworów, wykonanie ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie posadzek z płytek wraz z przygotowaniem podłoża, wymiana elementów podłóg z desek, zabezpieczenie podłóg folią oraz usuniecie foli po zakończeniu robót, wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych, gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych preparatami UNI GRUNT, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi tynków wewnętrznych oraz części stolarki drzwiowej, montaż ścianek HPL, wymiana okuć stolarki okiennej (klamki, zamki), wykonanie sufitów podwieszanych, wywóz i utylizacja gruzu. Roboty wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania i wentylacyjne obejmują: wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana grzejników stalowych oraz rur przyłącznych, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, montaż elementów wyposażenia łazienek, tzw. biały montaż, wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w wentylatory wyciągowe, wykonanie prób i pomiarów. Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montażu: opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, wymiana części instalacji telewizyjnej oraz elektrycznej, wykonanie prób i pomiarów. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45200000 - 9 (roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej) CPV - 45330000 - 9 (roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (roboty instalacyjne elektryczne) Część 3: Remont budynku nr 26 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: rozbiórka części ścian działowych oraz fragmentu schodów zewnętrznych, demontaż: posadzek, podsufitek oraz obudów z płyt STG, sufitu podwieszanego, krat stalowych, daszku nad wejściem, skucie: tynków i okładzin ceramicznych ścian, posadzek betonowych, posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie częściowo nowych ław fundamentowych (wewnątrz budynku), zamurowanie zbędnych otworów, wykonanie ścianek działowych, wybetonowanie nowych schodów zewnętrznych, docieplenie ścian wewnętrznych od wewnątrz oraz obudowa okładzinami przeciwpożarowymi, wymiana i montaż stolarki drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej oraz częściowo okiennej, wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych oraz z wykładziny z tworzyw sztucznych wraz z przygotowaniem podłoża, wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych, gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych preparatami UNI GRUNT, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi tynków wewnętrznych, wykonanie sufitów podwieszanych, montaż okratowania w oknach, oczyszczenie ścierne oraz ciśnieniowe mycie elewacji, malowanie elementów elewacji, wykonanie zadaszenia nad wejściem, wywóz i utylizacja gruzu. Roboty wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania i wentylacyjne obejmują: wymiana wyeksploatowanych (zużytych) fragmentów rurociągów i osprzętu instalacji wodnokanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, wymiana grzejników wraz z zaworami grzejnikowymi, montaż elementów wyposażenia łazienek, tzw. biały montaż, demontaż i montaż nowej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, wykonanie prób i pomiarów. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i montażu: tablicy rozdzielczej oraz instalacji wewnętrznej wraz z osprzętem (oświetlenie, gniazda wtyczkowe, oprawy oświetleniowe), wykonanie prób i pomiarów. Roboty ogólnobudowlane nawierzchni wokół budynku nr 26 obejmują: rozebranie murku z kamienia, rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, rozebranie podbudowy, wywóz wraz z utylizacją, wykonanie podbudowy z podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie ław betonowych pod krawężniki, ustawienie krawężników, nawierzchnie z kostki brukowej o wysokości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45100000 - 8 (przygotowanie terenu pod budowę) CPV - 45200000 - 9 (Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej) CPV - 45330000 - 9 (roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (roboty instalacyjne elektryczne) CPV 45233251-3 ( wymiana nawierzchni)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); b) część 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); c) część 3: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 05/ZP/Rb/INFR/2016 część Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach