Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 51592200000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół nr 5 w Tychach przy ulicy Edukacji 11. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół nr 5 w Tychach przy ul. Edukacji." Wspólny słownik zamówień : 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45431200-9 Kładzenie glazury 45432210-9 Wykładanie ścian 45442100-8 Roboty malarskie Przedmiot zamówienia opisany został w programie funkcjonalno - użytkowym pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół nr 5 w Tychach przy ul. Edukacji 11 autorstwa Firmy Projektowej KONPRO. Zakres obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej architektoniczno – budowlanej - roboty rozbiórkowe - remont instalacji wod-kan, elektrycznej - wykonanie okładziny ściennej z płytek oraz posadzek ceramicznych - wymianę stolarki drzwiowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 5 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (załącznik nr 1a do SIWZ), 1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik 2a do Siwz), 1.4 dowód wpłaty wadium, 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona. 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w ramach projektu "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" współfinansowanego ze środków RPO WSL 2014-2020”
Dodano: 2020-04-24 - Adaptacja pomieszczeń na pracownie kształcenia zawodowego w ramach projektu: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-04-17 - Adaptacja pomieszczeń na pracownie kształcenia zawodowego w ramach projektu: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-03-10 - Adaptacja pomieszczeń na pracownie kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 tytuł projektu: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2019-06-25 - Remont części budynku dla zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy w Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu”
Dodano: 2019-05-17 - Remont i przebudowa pomieszczeń lekcyjnych oraz budowa podjazdu i zewnętrznej windy dla osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie przy ul. Szpitalnej 29 w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-05-09 - Remont i przebudowa pomieszczeń lekcyjnych oraz budowa podjazdu i zewnętrznej windy dla osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie przy ul. Szpitalnej 29 w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-04-12 - Adaptacja pomieszczeń na pracownie kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 tytuł projektu: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2019-04-04 - Adaptacja pomieszczeń na pracownie kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 tytuł projektu: "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich - etap II”
Dodano: 2019-03-04 - Malowanie korytarzy wraz z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku Zespołu Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach przy ul. Fabrycznej 1 a - etap II malowanie
Dodano: 2018-06-05