Przetargi.pl
Malowanie korytarzy wraz z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku Zespołu Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach przy ul. Fabrycznej 1 a - etap II malowanie

Powiat Zawierciański - Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu działający w imieniu i na rzecz szkół i placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański. ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 710 254
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański - Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu działający w imieniu i na rzecz szkół i placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
    ul. Macieja Rataja
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 710 254
    REGON: 27663557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie korytarzy wraz z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku Zespołu Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach przy ul. Fabrycznej 1 a - etap II malowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót malarskich w korytarzach budynku szkoły . Zakres zamówienia obejmuje: - odbicie starych zawilgoconych tynków na parterze budynku, - demontaż i ponowny montaż grzejników na parterze budynku - wykonanie tynków renowacyjnych w miejscach skutych tynków - usuniecie starych powłok malarskich - przygotowanie podłoża ścian i sufitów do wykonania robót malarskich - wykonanie gładzi na ścianach i sufitach pod malowanie farbami emulsyjnymi - wykonanie malowania ścian tapetą natryskową ( płynna tapetą) na wysokości do 1,50 m w kolorze wraz z wykonaniem lakierowania - wykonanie malowania pozostałych powierzchni ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną - zabezpieczenie folią lub innymi materiałami , elementów budynku przed zniszczeniem podczas prowadzenia robót malarskich - malowanie farba olejną cokołów , krat , balustrad i innych elementów metalowych - uzupełnienie pochwytu balustrady okładziną z PCV na klatce schodowej - wywiezienie na składowisko gruzu i innych materiałów rozbiórkowych Podczas wykonywania robót remontowych Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać bezwzględny porządek na korytarzu i w obrębie prowadzonych robót . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą następujące załączniki do SIWZ : - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR )- Załącznik nr 8a,8b,8c - Ogólne Postanowienia Umowy - Załącznik Nr 6 - Przedmiar robót - Załącznik nr 7 do SIWZ. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym budynku szkoły . W okresie trwania umowy placówka będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:-19:00 i w tych godzinach mogą być prowadzone prace remontowe za wyjątkiem dni od 02-04.07.2018 r. gdy będą przeprowadzane egzaminy zawodowe. 3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz z uwzględnieniem zapisów: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ ) - Postanowień zawartych w treści przyszłej umowy (Projekt umowy Zał. Nr 6 do SIWZ) - Przedmiaru robót ( Zał. Nr 7 do SIWZ) , - STWiOR (Zał. Nr 8a,8b,8c do SIWZ) 4.Rozwiązania równoważne a) Jeżeli w dokumentach przetargowych użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją przetargową . b) Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany . Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach dokumentacji przetargowej . c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w SIWZ i innych dokumentach do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) W przypadku wymaganego w dokumentacji przetargowej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 5 . Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji robót budowlanych- malarskich , będących przedmiotem zamówienia, pracujący na stanowiskach robotniczych pod kierownictwem Wykonawcy zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj: Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w Projekcie umowy - Zał. Nr 6 do SIWZ. 6.Gwarancja i rękojmia 1.Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości – zgodnie z deklaracją ofertową, który dla robót budowlanych wynosi min 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, bez wad i usterek . Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ. Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Za każdy zaoferowany okres gwarancji jakości dłuższy od okresu minimalnego wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. Maksymalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy . Brak deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 36 miesięcy lub powyżej maksymalnego terminu - 60 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 1) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z §1, art.581 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 2) Na wykonane roboty budowlane wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez wad i usterek. 3) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 4) Jeżeli wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 5) Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do Projektu umowy. 7. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych i 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank BGŻ S.A. oddział w Zawierciu 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 z dopiskiem : „Malowanie korytarzy wraz z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku Zespołu Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach przy ul. Fabrycznej 1 a” - etap II malowanie . 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. UWAGA : Dokument potwierdzający wniesienie wadium wykonawca winien dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w formie niepieniężnej, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginalnych dokumentów przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 6 a kserokopię tych dokumentów potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formach niepieniężnych musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust.4 ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp) 10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia składania ofert do końca terminu związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Potwierdzenie wniesienia wadium; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia [konsorcjum, spółka cywilna] a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. V niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI. SIWZ. b) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: 1) w Rozdz. VI pkt. 1, 2 ( Załącznik nr 2 i 3 ) oraz pkt. 5 przedmiotowej SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; (Spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno). 2) w Rozdz. VI. 4. SIWZ - Wykonawcy (wyłącznie na wezwanie Zamawiającego) składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; 3) w Rozdz. VI. pkt. 3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; c) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. e) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach