Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Opolu ul. Ozimska 60A

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Opolu ul. Ozimska 60A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót i obejmuje między innymi następujący zakres robót: a) demontaż istniejących instalacji wod-kan wraz z białym montażem, b) demontaż instalacji elektrycznych i opraw oświetleniowych, c) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, d) rozbiórkę ścianek działowych i płytek ceramicznych ściennych oraz odbicia tynków wewnętrznych, e) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych wraz z podkładami, f) wykonanie nowych instalacji wod-kan wraz z białym montażem, g) wykonanie nowych instalacji elektrycznych wraz z montażem nowych opraw oświetleniowych, h) osadzenie nowej stolarki drzwiowej, i) obudowa z płyt GK wszystkich pionów wod-kan, j) wykonanie sufitów podwieszonych z płyt dekoracyjnych z włókien mineralnych, k) wykonanie nowych tynków i licowanie ścian płytkami ceramicznymi, l) wykonanie i montaż blatów z konglomeratu przy umywalkach i zlewach wraz z murowaną podbudową, m) wykonanie podkładów podposadzkowych, izolacji przeciwwodnej z folii płynnej oraz posadzek z płytek ceramicznych, n) demontaż starych i montaż nowych kratek wentylacyjnych z montażem wentylatorów łazienkowych, o) wykonanie robót murarskich tynkarskich i malarskich we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach, p) inne roboty wg załączonego przedmiaru robót. 2. Zamawiający informuje, iż umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami prowadzenia robót. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godz. 14:00, po wcześniejszym umówieniu terminu z pracownikiem upoważnionym, zgodnie z zapisem Rozdziału X pkt. 4 SIWZ. 3. Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Opolu będą realizowane w czynnym obiekcie, w trakcie wykonywania działalności statutowej Zamawiającego. Roboty będą realizowane etapami wg uzgodnionego i zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w dniu podpisania umowy pozwalającego na prawidłowe funkcjonowanie struktur sądu. Zamawiający może udostępnić jednocześnie do przeprowadzenia remontu tylko część sanitariatów obejmujących poszczególne sanitariaty w pionie budynku w celu zapewnienia dostępności do sanitariatów dla pracowników i stron. Zakres niektórych robót (np: głośne kucia, wiercenia lub rozbiórki) będzie wymagał ich wykonania w dniach wolnych od pracy lub poza godzinami urzędowania sądu. W celu terminowego wykonania robót należy przewidzieć wykonywanie części robót na dwóch zmianach roboczych w godzinach od 6.00 do 22.00. 4. Użyte nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. 5. Terminy gwarancji zostały dookreślone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca w treści Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z jej załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach