Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitariatów przy sali gimnastycznej Gimnazjum Syców

Gimnazjum im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kościelna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7855156 , fax. 062 7855156
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Jana Pawła II
    ul. Kościelna 3 3
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 062 7855156, fax. 062 7855156
    REGON: 93205626900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimsycow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitariatów przy sali gimnastycznej Gimnazjum Syców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Roboty rozbiórkowe i demontażowe: zerwanie posadzek PCV, rozebranie białych podłóg wraz z legarami, rozebranie starych ścianek w sanitariatach warz ze stolarką drzwiową, zbicie płytek ściennych wraz z odbiciem tynków. skucie pytek posadzkowych w sanitariatach, wykucie projektowanych otworów drzwiowych, usunięcie gruzu z budynku i wywiezienie na wysypisko. B/ Wykonanie robót budowlanych wg projektu budowlanego: wymurowanie nowych ścianek działowych w sanitariatach i osadzenie stolarki drzwiowej, wykonanie nowych tynków i okładzin ceramicznych ściennych w sanitariatach, zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego, wykonanie nowych posadzek ceramicznych wraz z ociepleniem i izolacją, roboty towarzyszące i związane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1.800,00 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych), które należy wpłacić na konto Urzędu Miasta i Gminy Syców BS O/ Namysłów 94889000010936203520090004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz , że spełnia warunki określone przepisami art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 5 2. Podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę kosztorys ofertowy..Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane jest przekazany wykonawcy przedmiar robót wraz z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminie upływu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień.. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, iż prace te zostały wykonane z należytą starannością (protokóły odbioru, listy referencyjne). Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę tożsamą o wartości nie mniejszej niż 50% zaoferowanej kwoty. Roboty tożsamej to prace w zakresie remontów pomieszczeń sanitariatów w obiektach budowlanych - Załącznik Nr 6; 7. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy wraz z ważnym dokumentem potwierdzającym uprawnienia budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budowlanych - Załącznik Nr 7; 8. Kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9. Wykaz części robót powierzonych podwykonawcom - Załącznik Nr 8; 10. Kserokopię umowy spółki cywilnej, jeśli Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej. Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winien załączyć kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Jeśli ofertę oraz jej załączniki podpisuje jeden z przedstawicieli spółki cywilnej winien do oferty dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników, iż jest on uprawniony do składania oferty w postępowaniach o zamówienia publiczne (w przypadku, jeśli nie wynika to z samej treści umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo winno być dokumentem oryginalnym. 11. W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Pełnomocnictwo winno być dokumentem oryginalnym. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 606/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimsycow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach