Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Poradni Chirurgicznej i Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Poradni Chirurgicznej i Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu przeprowadzenie remontu pomieszczeń Poradni Chirurgicznej i Ortopedycznej oraz hallu w budynku administracyjnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu. W zakres robot wchodzą między innymi: -roboty demontażowe i rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją odpadów -roboty tynkarskie, okładzinowe i malarskie ścian i sufitów -roboty posadzkarskie, w tym obłożenie schodów wewnętrznej klatki schodowej - wymiana stolarki drzwiowej (5 sztuk) -montaż okna podawczego w pomieszczeniu rejestracji -wymiana podokienników -wymiana instalacji elektrycznej -podejścia instalacji wodociągowo -kanalizacyjnej wraz z wpięciem do istniejących instalacji oraz wyposażenie białego montażu -niezbędne badania i pomiary instalacji -udrożnienie wentylacji grawitacyjnej -dostawa i montaż mebli i wyposażenia gabinetów zgodnie z projektem oraz uchwytów dla osób niepełnosprawnych w sanitariacie -a także roboty nie wymienione w przedmiarze robot lecz bezpośrednio związane z realizacja przedmiotu zamówienia, niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego remontu pomieszczeń Poradni Chirurgicznej i Ortopedycznej oraz hallu w budynku administracyjnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw. ryzyko ryczałtu. Powierzchnie pomieszczeń przewidziane do remontu: Powierzchnia użytkowa gabinetu lekarskiego:12,2 m2 Powierzchnia użytkowa gabinetu zabiegowego:12,2 m2 Pow. użytkowa gipsowni:12,2 m2 Powierzchnia użytkowa rejestracji:11,9 m2 Powierzchnia użytkowa sanitariatu:3,9 m2 Powierzchnia użytkowa hallu:32,7 m2 Powierzchnia użytkowa przedsionka I:2,8 m2 Powierzchnia użytkowa przedsionka II: 2,8 m2 Powierzchnia użytkowa komunikacji (korytarza): 4,5 m2 Razem powierzchnia poddana remontowi:95,2 m2 Zamawiający umożliwi na życzenie wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robot objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą roboty budowlane oraz aby uzyskał na swoja odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne, istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot oraz przedmiarami robot oraz ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuka budowlana w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji, a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Ze względu na fakt, iż w budynku objętym przedmiotem zamówienia pracuje personel szpitala oraz odbywają się badania (Wykonawca będzie prowadzić prace w funkcjonującym obiekcie), roboty należy przeprowadzać sukcesywnie, w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie robot licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), które należy wnieść do dnia 14 sierpnia 2013 do godz. 14.30. w wybranej postaci określonej w art. 45 ust.6 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II O/Łowicz 51 1240 1819 1111 0000 1088 7158 W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3) Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 4) Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi także gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach