Przetargi.pl
Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polegające na wykonaniu zadania pn.: Remont pomieszczeń lekcyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie. Zakres zadania obejmuje: a) remont pomieszczeń lekcyjnych MOS, polegający na: - przekuciu otworów drzwiowych celem wymiany ościeżnic na zgodne z normą, - rozebraniu ścianki drewnianej w sanitariacie, - rozebraniu istniejących boksów natryskowych, - obsadzeniu nowych parapetów wewnętrznych, - wykonaniu ścianek działowych oraz zabudów pionów instalacyjnych w systemie suchej zabudowy, - rozebraniu posadzek i wykładzin wraz z przygotowaniem niezbędnych warstw wyrównawczych (w tym ułożenie posadzek z płytek typu gres wraz z cokolikami), - cyklinowaniu parkietu z wymianą listew przyściennych oraz lakierowaniu, - wymianie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi, - skuciu płytek glazurowanych wraz z wymianą na nowe płytki ścienne i podłogowe w pomieszczeniu sanitariatu, - wykonaniu niezbędnych izolacji w pomieszczeniu sanitariatu, - wykonaniu kompletnej wentylacji pomieszczeń sanitariatu, - uzupełnieniu tynku na ścianach i stropach z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z przygotowaniem powierzchni, - przygotowaniu ścian do malowania wraz z malowaniem, - wykonaniu tynku żywicznego na wyznaczonych ścianach lub ich fragmentach, - ułożeniu wykładziny obiektowej homogenicznej z PCW, - demontażu i ponownym montażu grzejników, związanych z prowadzonymi robotami wykończeniowymi, - demontażu w obrębie remontowanego sanitariatu istniejących urządzeń sanitarnych, - demontażu w obrębie remontowanego sanitariatu instalacji wodnej, kanalizacyjnej, - wykonaniu nowych instalacji: wodnej i kanalizacyjnej, - białym montażu urządzeń i wyposażenia instalacji sanitarnych, - wywozie gruzu i odpadów budowlanych z terenu inwestora. b) wymiana stolarki okiennej w MOS, polegająca na: - wykuciu z muru podokienników wewnętrznych, - wykuciu starych okien, - montażu nowych okien, - obsadzeniu parapetów wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Projekt wykonawczy, stanowiący Załącznik Nr 5 (dot. zadania I), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące Załącznik Nr 6 (dot. obu zadań łącznie) oraz Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 7/A (dot. zadania I) i 7/B (dot. zadania II). Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10A (parter), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html . Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 3) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 4) Przed przystąpieniem do realizacji zadania wybrany Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy. 5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia wystawił dwie odrębne faktury VAT za wykonanie robót budowlanych (oddzielnie dla zadania I oraz zadania II)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach