Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4898200 , fax. 091 4898255
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Ostrawicka 2 2
71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4898200, fax. 091 4898255
REGON: 00009343800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wiw.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicy IW WIW w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicy IW Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykończenia wnętrz, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000 zł brutto. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ) i kosztorys ofertowy (tj. przedmiar robót i tabela elementów scalonych wraz z zaoferowanymi cenami brutto) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynika, że Wykonawca należycie wykonał minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykończenia wnętrz, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000 zł brutto 6. Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót, będących przedmiotem zamówienia. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wiw.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Władysława Andersa 34 - remont pomieszczeń nr 81, 83, 86-88
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa kuchni wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego w internacie Zespołu Szkół im. Oskara Langego w Białym Borze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka w budynku C i budynku B-C przy ul. Racławickiej w Koszalinie - etap I
Dodano: 2016-07-19 - Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy budynku nr 3 Zakładu Mikrobiologii na terenie SPSK-2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku K na terenie SPSK-2 w Szczecinie na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej i Molekularnej PUM
Dodano: 2016-07-07 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno - socjalnego na Składowisku Odpadów w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatu w SOSW w Chojnie - remont dachu.
Dodano: 2016-06-21