Przetargi.pl
Remont pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicy IW WIW w Szczecinie

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4898200 , fax. 091 4898255
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    ul. Ostrawicka 2 2
    71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4898200, fax. 091 4898255
    REGON: 00009343800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wiw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicy IW WIW w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych w piwnicy IW Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykończenia wnętrz, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000 zł brutto. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ) i kosztorys ofertowy (tj. przedmiar robót i tabela elementów scalonych wraz z zaoferowanymi cenami brutto) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynika, że Wykonawca należycie wykonał minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykończenia wnętrz, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50 000 zł brutto 6. Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót, będących przedmiotem zamówienia. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wiw.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach