Przetargi.pl
Dostawa 6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Wydziału Transportu KWP w Szczecinie, ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin.6 sztuk pojazdów typu: QUAD z przyczepą. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w Wymaganiach Technicznych obejmujących: rozdział I - Wymagania ogólne - załącznik do siwz nr 2, rozdział II - Podstawowe wymagania pojazdu typu QUAD - załącznik do siwz nr 3, rozdzial III - Podstawowe wymagania przyczepy do przewozu QUADA - załącznik do siwz nr 4, rozdział IV - Podstawowe wymagania gwarancyjne pojazdu typu QUAD - załącznik do siwz nr 5, rozdział V - Wymagania dotyczące adaptacji pojazdu bazowego typu QUAD na policyjną wersję oznakowaną - załącznik do siwz nr 6,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik do siwz nr 1). 2.Wypełniony/uzupełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania pojazdu typu QUAD - rozdział II.1 - kolumna E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 3), 3.Wypełniony -uzupełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania przyczepy do przewozu QUADA - w rozdziałach: III.1; III.2 - kolumny E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 4), 4.Wypełniony i podpisany formularz Podstawowe wymagania gwarancyjne pojazdu tupu QUAD, w rozdziałach: IV.1 i IV.2 - kolumny E - oferowane parametry (załącznik do siwz nr 5), 5.Wykaz autoryzowanych stacji obsługi (stacji serwisowych) pojazdu QUAD na terenie Polski, wraz z danymi teleadresowymi. 6.Oświadczenie o zobowiązaniu dokonania bezpłatnego instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu, dodatkowego wyposażenia i zainstalowanych urządzeń oraz bezpłatnych konsultacji przy montażu instalacji antenowej a także zasilania urządzeń łączności radiowej, lub innego sprzętu służbowego. 7.Kserokopię wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, stanowiący przedmiot oferty. 8.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9.Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko s.c.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/Szczegoly_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach