Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nadwozia samochodu pożarniczego z napędem terenowym STAR 266 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup nadwozia samochodu pożarniczego z napędem terenowym STAR 266 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczynie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup nadwozia samochodu pożarniczego z napędem terenowym STAR 266 o nr rejestracyjnym ZGL E 224 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczynie w celu ochrony przeciwpożarowej. 3. Szczegółowy opis parametrów techniczno - użytkowych został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.4. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a) wykonał minimum jedną dostawę nadwozia samochodu pożarniczego wraz z montażem;3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawą lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać minimum jedną dostawę nadwozia samochodu pożarniczego wraz z montażem oraz załączyć dokument (list referencyjny) potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną