Przetargi.pl
Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162011 , fax. 091 4162702
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162011, fax. 091 4162702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Krasińskiego 29 w Gryfinie, położonego na działce nr 46 w obrębie ewidencyjnym Gryfino 4, w związku z istniejącymi rozwiązaniami komunikacji ogólnej. 2. Realizacja robót prowadzona będzie w oparciu o zatwierdzoną pozwoleniem na budowę dokumentację projektową na modernizację budynku, polegającą na poprawie bezpieczeństwa pożarowego (budynek ZLII) w zakresie wydzielenia przeciwpożarowego klatek schodowych, oddymiania klatek schodowych oraz wydzielenia przeciwpożarowego dróg ewakuacyjnych - etap II. Z powyższymi pracami będzie się wiązać konieczność wykonania szeregu prac związanych m.in. z: montażem w istniejących ścianach drzwi, wykonania lekkich ścianek działowych szkieletowych na profilach stalowych (obłożonych płytami gipsowo-kartonowymi z przeszkleniami), montażem okien oddymiających, jak również niezbędnych instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzach, instalacji zasilania i sterowania okien oddymiających oraz montażem optycznej czujki dymu i przycisku alarmowego oddymiania. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) wydzielenie klatek schodowych, oznaczonych na rzutach K1 i K2, jako odrębnych stref pożarowych poprzez zamknięcie ich drzwiami klasy EI30 z samozamykaczami w istniejących i projektowanych ścianach klatek schodowych oraz zamurowanie w klasie EI60 istniejących otworów okiennych pustakami szklanymi, 2) wydzielenie przeciwpożarowe dróg ewakuacyjnych poprzez wymianę istniejących drzwi na drzwi klasy EI30 z samozamykaczami, zamontowanie rolet w klasie EI30 oraz wydzielenie szatni w technologii ścian działowych, 3) wydzielenie windy towarowej od komunikacji roletą oraz wymiana okien podawczych z kuchni wraz z parapetem i założeniem rolety. Rolety o klasie odporności EI30, 4) oddymianie klatek schodowych. 4. Z uwagi na konieczność wyposażenia obu klatek schodowych w system chroniący klatkę przed zadymianiem lub usuwający dym w razie pożaru, należy wykonać system odprowadzania dymu i ciepła, zgodny z przepisami dotyczącymi oddymiania klatek schodowych i projektem: 1) w obu klatkach zaprojektowano okno oddymiające odchylne do wewnątrz, zgodnie z wytycznymi VdS 2221:2001-08(01) o wolnej powierzchni geometrycznej > 1,5m2, 2) okna oddymiające należy wykonać w ramach istniejących skrzydeł okiennych, a istniejące skrzydła zaopatrzyć w napęd łańcuchowy oraz szybę bezpieczną, 3) zaprojektowano instalację zasilania i sterowania okien oddymiających, jako system oddymiania klatki schodowej. Otwarcie okna oddymiającego klatki schodowej sterowane będzie ręcznie i automatycznie. W skład systemu wchodzą również: optyczna czujka dymu, przycisk alarmowy oddymiania i wyłącznik instalacyjny, 4) system oddymiania uruchamiać będzie elektryczny napęd, który automatycznie otworzy skrzydło okna do kąta 45o w stosunku do ościeżnicy, 5) w klatce schodowej K1 zaprojektowano nawiew powietrza uzupełniającego, który będzie działał przy otwartym oknie dymowym, za pomocą rury ?160 ze stali lub PCV zakończonej wentylatorem o wymaganej wydajności 0,045 m3/s=162 m3/h. 5. Należy wziąć pod uwagę, że prace remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i realizację prac należy wykonywać w sposób niezakłócający i dezorganizujący pracy przedszkola. Przed wejściem na roboty należy przedłożyć Zamawiającemu harmonogram prac uzgodniony z Inspektorem nadzoru oraz z Dyrektorem przedszkola. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania przez Wykonawcę prac w godzinach popołudniowych i w dniach wolnych od pracy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w pierwszej kolejności przystąpił i realizował prace związane z przebudową klatki schodowej K1. 7. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zadania do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej (badania, świadectwa, certyfikaty, protokół zerowania instalacji, opinia Straży Pożarnej, instrukcja obsługi systemu przeciwpożarowego) w 3 egzemplarzach, a także do przeszkolenia personelu placówki przedszkolnej w zakresie obsługi systemu oraz sporządzenie instrukcji obsługi systemu przeciwpożarowego. Szczegółowy zakres prac remontowo - budowlanych określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWiORB oraz w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach