Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchni, wymiana rur i wentylacji w bloku żywieniowym w Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 1a

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Jarosława Dąbrowskiego 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 845 14 14 , fax. 0-76 845 14 14
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego
    ul. Jarosława Dąbrowskiego 1 A 1 A
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 845 14 14, fax. 0-76 845 14 14
    REGON: 00026834600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2polkowice.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchni, wymiana rur i wentylacji w bloku żywieniowym w Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń kuchni, wymiana rur i wentylacji w bloku żywieniowym w Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 1a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. Są uprawnieni do występowania w podmiocie prawnym Wykażą i udokumentują co najmniej trzema referencjami wystawionymi i podpisanymi przez inwestora należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, daty, miejsca oraz wartości wykonanych robót. Udzielą minimum trzyletniej gwarancji jakości na wykonane roboty. Przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Skierują do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy/robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Aktualna plisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Przedłoży minimum trzy referencje wystawione i podpisane przez inwestora potwierdzające należyte wykonanie niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, daty, miejsca oraz wartości wykonanych robót. Przedłoży kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, a wymienionej w załączniku nr 3 Potencjał kadrowy do oferty. Kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej, wystawionego dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy/Robót na przedmiotowym zadaniu. Dokumenty wyżej wymienione powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy występujący wspólnie muszą wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. W przypadku skłądania oferty przez podmioty występujące wspólnie do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. Umowa taka musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.novatech.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach