Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3261325 w. 128 , fax. 071 3260622
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5 5
51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3261325 w. 128, fax. 071 3260622
REGON: 00029046900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 11/09 Dostawa Nici Chirurgicznych oraz Gąbki Hemostatycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PN 11/09 Dostawa Nici Chirurgicznych oraz Gąbki Hemostatycznej w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Wykonali minimum dwa zamówienia publiczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia tzn. dostawa NICI CHIRURGICZNYCH ORAZ GĄBKI HEMOSTATYCZNE, których wartość wynosi m.in. odpowiednio dla pakietów.: 1)Pakiet nr 1 - 40 000,00 2)Pakiet nr 2 - 100 000,00 3)Pakiet nr 3 - 10 000,00 4)Pakiet nr 4 - 10 000,00 5)Pakiet nr 5 - 1 500,00 6)Pakiet nr 6 - 3 600,00 7)Pakiet nr 7- 2 900,00 8)Pakiet nr 8 - 15 000,00 9)Pakiet nr 9 - 9 000,00 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu 1. potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zamówień w zakresie dostarczenia drobnego wyposażenia gospodarczego z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. g)w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty spełniają warunki dopuszczenia do obrotu, Wykonawca przedstawi: Świadectwa dopuszczenia do obrotu: aktualny dokument dopuszczający do obrotu, świadectwo , certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną , deklaracja zgodności CE ; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE szczegółowy opis oferowanych produktów (katalog lub folder ) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający , że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia , nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja . W przypadku, oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski , prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu . W przypadku , gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć , czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ przedstawi badania kliniczne potwierdzające skuteczność produktu zgodnie z EBM (Evidence Based Medicine) lub przedstawi publikacje (czasopisma) prezentujące wyniki wiarygodnych badań w sposób zgodny z założeniami EBM zawierające podstawowe parametry niezbędne przy wyciąganiu wniosków klinicznych na podstawie wyników badań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów Szewnych dla Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala w Miliczu.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawy nici chirurgicznych oraz wyrobów medycznych
Dodano: 2016-06-15 - PN 40/16 dostawa materiałów szewnych II.
Dodano: 2016-04-28 - PN 26/16 dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa szwów chirurgicznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-14 - BZP.3810.140.2015.JU
Dodano: 2015-12-15 - Dostawę szwów chirurgicznych i wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa szwów chirurgicznych
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa materiałów Szewnych dla Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala w Miliczu.
Dodano: 2015-06-26