Przetargi.pl
Remont pomieszczeń internatu (grupa wychowawcza) oraz biblioteki Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń internatu (grupa wychowawcza) oraz biblioteki Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polegające na wykonaniu zadania pn.: Remont pomieszczeń internatu (grupa wychowawcza) oraz biblioteki Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zespole Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie. Zakres zadania obejmuje: 1) CZĘŚĆ I pn.: Remont pomieszczeń internatu (grupa wychowawcza) na II piętrze budynku MOS, polegający na: - przekuciu otworów drzwiowych celem wymiany ościeżnic na zgodne z normą, - wykonaniu ścianek działowych w systemie suchej zabudowy, - dostarczeniu i montażu naświetli, - wymianie drzwi wejściowych p. pożarowych w zespole remontowanych pomieszczeń, - wymianie posadzek i wykładzin, - wymianie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi, - skuciu płytek glazurowanych wraz z wymianą na nowe płytki ścienne i podłogowe w pomieszczeniu sanitariatu, - wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - przygotowaniu ścian do malowania oraz ich malowanie, - ułożeniu obiektowej homogenicznej wykładziny z PCW, - ułożeniu podłóg z paneli, - demontażu w obrębie remontowanego sanitariatu istniejących urządzeń sanitarnych, - demontażu w obrębie remontowanego sanitariatu instalacji wodnej, kanalizacyjnej, - wykonaniu nowych instalacji: wodnej i kanalizacyjnej, - demontażu w obrębie remontowanych pomieszczeń istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. 2) CZĘŚĆ II pn.: Remont pomieszczeń biblioteki na parterze budynku MOS, polegający na: - zerwaniu wykładzin podłogowych, - przekuciu otworów drzwiowych celem wymiany ościeżnic na zgodne z normą, - wymianie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami drzwiowymi, - rozbiórce wylewek posadzkowych, - pogłębieniu poziomu posadowienia posadzek w celu wykonania izolacji termicznej podposadzkowej, - odbiciu tynków po obwodzie pomieszczeń, - odgrzybieniu ścian preparatem grzybobójczym, - wykonaniu nowych tynków w miejscu odbicia starych tynków, - wykonaniu podkładu betonowego, tzw. chudego betonu, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej z papy zgrzewalnej i folii polietylenowej izolacyjnej, - wykonaniu izolacji termicznej podposadzkowej z płyt styropianowych, - wykonaniu zbrojonej siatką warstwy wyrównawczej pod posadzkę właściwą, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach biblioteki - sprawdzeniu dostępnych przewodów wentylacyjnych, wykonaniu i podłączeniu leżaków wentylacyjnych z rur spiro wraz z anemostatami, sprawdzeniu skuteczności wentylacji wraz z opracowaniem odpowiednich pomiarów, - wykonaniu sufitu podwieszonego na konstrukcji metalowej obłożonej płytami GK, - montażu kompletnych drzwi p. pożarowych wejściowych do biblioteki, - obudowie pionu kanalizacyjnego zabudową w systemie suchej zabudowy, - przygotowaniu ścian pod warstwę gładzi gipsowej, - wykonaniu gładzi gipsowej na ścianach, - wykonaniu wylewki samopoziomującej na posadzkach pod wykładzinę obiektową homogeniczną z PCW, - przygotowaniu ścian do malowania oraz ich malowanie, - ułożeniu wykładziny obiektowej homogenicznej z PCW, - usunięciu i wywiezieniu z terenu prowadzenia robót gruzu i odpadów budowlanych na wysypisko - przyjęto odległość wywozu 15 km, - demontażu istniejącej umywalki z baterią - zaślepieniu podejść wodno-kanalizacyjnych, - demontażu na czas wykonywania robót tynkarskich i ponownym montażu po ich wykonaniu grzejników, - demontażu w obrębie remontowanych pomieszczeń istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Projekt wykonawczy, stanowiący Załącznik Nr 5/A (dot. części I) i 5/B (dot. części II), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące Załączniki Nr 6/A (dot. części I) i 6/B (dot. części II) oraz Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 7/A (dot. części I) i 7/B (dot. części II). Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10A (parter), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html . Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 3) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 4) Przed przystąpieniem do realizacji zadania wybrany Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy. 5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót. 6) Zamawiający wymaga, aby w przypadku złożenia oferty na oba zadania (części zamówienia), Wykonawca wystawił dwie odrębne faktury VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia (oddzielnie dla Części I oraz Części II zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium: 1) na część I - w kwocie: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); 2) na część II - w kwocie: 1.200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jgora.pl/zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach