Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń III piętra i instalacji komputerowej w DS Hanka w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Projekt instalacji okablowania strukturalnego, które stanowią załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwa roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł dla każdej z robót. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie, 4.Wycenią przedmiotowe zamówienie, 5.Złożą ofertę cenową. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2.Wykaz wykonanych robót, opisanych w pkt. III.2.3 Ogłoszenia. 3.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty zostały zaakceptowane przez inwestora. 4.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 5.Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ , w którym Wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy na wykonane roboty budowlane, a wykonane okablowanie strukturalne posiadać będzie 25-cio letni certyfikat gwarancyjny producenta systemu, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa, - akceptuje termin związania ofertą. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 7.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp, Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 8.Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu przed Biblioteką Collegium Polonicum UAM w Słubicach
Dodano: 2016-07-18 - Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 8 części
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja obiektu administracyjno - biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie
Dodano: 2016-07-15 - Adaptacja części powierzchni piwnic pawilonu chirurgicznego na archiwum oraz remont Poradni Chirurgicznej .
Dodano: 2016-07-14 - Malowanie pokoi i kuchni w DS. Jagienka i DS. Zbyszko
Dodano: 2016-06-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie
Dodano: 2016-06-23 - Remont 5 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 5 części
Dodano: 2016-06-20 - Remont i modernizacja budynku szkoły w Rakoniewicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont toalet na parterze w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na bieżące wykonywanie awaryjnych drobnych robót ogólnobudowlanych elektrycznych i instalacyjnych w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie), w następujących częściach: PAKIET I - Roboty budowlane, PAKIET II - Roboty elektryczne, PAKIET III - Roboty instalacyjne.
Dodano: 2016-06-09