Przetargi.pl
Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Osieczna.

Gmina Osieczna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-113 Osieczna, ul. Powstańców Wlkp. 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5350016, 5207519 , fax. 0-65 5350648
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osieczna
    ul. Powstańców Wlkp. 6 6
    64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5350016, 5207519, fax. 0-65 5350648
    REGON: 00052808900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Osieczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowozy uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, dzieci przedszkolnych na terenie Miasta i Gminy Osieczna, przewozy dzieci do Szkoły Podstawowej w Świerczynie, Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Kąkolewie oraz powrót do miejsca zamieszkania.Średni miesięczny przebieg - około 10.000 km. Wykonawca zobowiazany jest ustalić harmonogram przewozów z dyrektorami w/w szkół.Usługa będaca przedmiotem zamówienia powinna być świadczona co najmniej 84 osób każdy, potwierdzone wpisem w dowód rejestracyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1Spełniają warunki określone w art22 ust1 Pzp2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art24 ust i 2 Pzp3 Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnbych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie , mocą którego zobowiaże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu4Posiadają licencję w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełni.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wspełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Potwierdzenie aktualnego przeglądu stanu technicznego autobusów, kserokopie uprawnień osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłożenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 4. licencję w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie3, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zał nr 1 do SIWZ 7 Oświadczenie zał Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osieczna.leszczynskie.net/inf,przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach