Przetargi.pl
Remont pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3200100 , fax. 071 3487991
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu
    ul. Parkowa 30 30
    51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3200100, fax. 071 3487991
    REGON: 00008050700040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu przy ul. Leśnej 8. Budynek jest 1-piętrowy z poddaszem, podpiwniczony, z dachem krytym blachą trapezową. Remontowanymi pomieszczeniami są: a) kancelaria, b) pokój nr 6 z przyległym balkonem, c) pokój nr 7, d) hall z przyległą częścią klatki schodowej, e) kuchnia z przyległym balkonem, f) łazienka, g) pomieszczenie WC, Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi około 125,0 m2. Na przedmiot zamówienie składają się następujące podstawowe bloki robót: a) remont 100% stolarki okiennej i drzwiowej; b) remont ścian (przez wykonanie gładzi gipsowych) i sufitów (przez ułożenie okładzin gipsowo-kartonowych) we wszystkich pomieszczeniach I piętra budynku; c) wymiana 100 % osprzętu instalacji elektrycznej (wyłączniki i gniazda); d) ułożenie na istniejących drewnianych podłogach - w kancelarii, pokojach i w hallu - nowych posadzek z deski podłogowej typu deski barlineckiej; e) ułożenie na istniejącej drewnianej podłodze w kuchni nowej posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; f) wymiana kuchenki gazowej i zlewozmywaka w kuchni; g) naprawa tynków i wykonanie wyprawy elewacyjnej, cienkowarstwowej na ścianach balkonów; h) renowacja istniejących podłóg i parapetów na balkonach; i) wymiana płytek ściennych i podłogowych w kuchni, łazience i pomieszczeniu WC; j) renowacja marmurowej obudowy umywalki łazienkowej oraz wymiana pozostałych urządzeń sanitarnych w łazience i pomieszczeniu WC; k) pozostałe prace konieczne dla zamknięcia przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w będących integralną częścią SIWZ: a) załączniku A - Przedmiar robót na remont pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu, b) załączniku B - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie remontu pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3. 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, właściwa kwota winna zostać przelana na rachunek Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 5 Oddział we Wrocławiu, numer rachunku: 16 1090 1522 0000 0000 5201 9125 z dopiskiem: Remont pomieszczeń I piętra budynku IMGW w Karpaczu. 4. O zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykażą, że osoba/y kierujące realizacją zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie branży budowlanej, posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę/y z wymienionej branży; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; e) przeprowadzili wizję lokalną obiektu i zapoznali się z warunkami w jakich realizowane będzie zadanie; f) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, minimum dwie umowy na roboty ogólnobudowlane, każda o wartości netto nie mniejszej niż 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); g) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, do której należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; c) wykaz osób, które będą kierować wykonywaniem prac podczas realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie pkt. 5.1 c) SIWZ tj. uprawnienia tych osób w zakresie branży budowlanej, aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42, z późn. zm.); d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert; e) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzone przez Zamawiającego, o dokonaniu wizji lokalnej obiektu i zapoznaniu się z warunkami w jakich realizowane będzie zadanie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), f) referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację w okresie ostatnich trzech lat, minimum dwóch umów na roboty ogólnobudowlane, każda o wartości netto nie mniejszej niż 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zatwierdzony projekt umowy (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach