Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg
- Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
ul. W. Witosa 16 16
84-312 Cewice, woj. pomorskie
tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
REGON: 77097975000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Urzędzie Gminy w Cewicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Urzędzie Gminy w Cewicach. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -Remont pięciu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych o powierzchni: parter -pomieszczenie WC ogólnodo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którzy złożą z ofertą pisemne oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy PZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: -odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -wykazu wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (na załączniku nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, protokołami odbioru lub innymi równoważnymi pod względem potwierdzenia należytego wykonania zamówienia dokumentami lub oświadczeniami. -wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (na załączniku nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami lub oświadczeniami potwierdzającymi posiadanie przez nich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4, o którym mowa powyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. -polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu posadzek w budynku nr 32 w kompleksie wojskowym m. Ustka.
Dodano: 2015-10-16 - Usunięcie zaleceń po kontroli w zakresie ochrony i WOMP w Jednostce Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2015-08-27 - Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Gołębiewo 2 w Gdyni
Dodano: 2015-06-22 - PRZEBUDOWA SOK I WEJŚCIA GŁÓWNEGO W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU, UL. CHMIELNA 27/33
Dodano: 2014-06-30 - CRZP/76/2013/AEZ/ Remont mieszkań studenckich w budynku SDM-3 i SDM- 4 przy ul. Beniowskiego 15/17 i 20/22 oraz remont posadzki w budynku SDM-2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
Dodano: 2013-11-22 - Wykonanie robót remontowych: malarskich i wymiany wykładziny dywanowej w dwóch pomieszczeniach biurowych Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Dodano: 2013-09-09 - REMONT POSADZKI W CZĘŚCI HALI SORTOWNI
Dodano: 2013-07-23 - Remont siedziby Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa
Dodano: 2012-09-10 - Wykonanie prac remontowych w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku I część - Remont wewnętrznych pomieszczeń w obiektach WIW na terenie Gdańska II część - Wymiana rozdzielnic elektrycznych w budynku ZHW w Gdańsku
Dodano: 2011-10-17 - Remont i przebudowa pracowni rentgenowskiej, znak sprawy PCZ.ZP.01/11
Dodano: 2011-01-04