Przetargi.pl
Remont i przebudowa pracowni rentgenowskiej, znak sprawy PCZ.ZP.01/11

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
  • Data zamieszczenia: 2011-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pracowni rentgenowskiej, znak sprawy PCZ.ZP.01/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń pracowni rentgenowskiej w kondygnacji parteru i piwnicy budynku głównego szpitala w Malborku w związku z inwestycją polegającej na montażu cyfrowej aparatury rentgenowskiej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Malborku. Wykonawca przedstawi cenę ryczałtową obejmujący przedmiot zamówienia. Realizacja robót jest podzielona na dwa etapy pierwszy i drugi. Etap pierwszy obejmuje wykonanie następujących pomieszczeń: nr 0.06 - pracownia rtg, nr 0.07 - sterownia, nr 0.08 - węzeł sanitarny pracowników, nr 0.09 - pomieszczenie socjalne personelu oraz przeniesienie drzwi D1 na korytarzu oddziału chirurgicznego. W pierwszym etapie należy zwrócić szczególną uwagę na dokładny montaż elementów stalowych, do których będzie przymocowany aparat rentgenowski oraz na wykonanie osłon radiologicznych pomieszczenia pracowni rtg (specjalne ościeżnice i drzwi aluminiowe D5, D6, D7 z blachą ołowianą o grubości 0,5 mm, specjalna szyba w okienku kontrolnym sterowni wykonana ze szkła ołowiowego o równoważniku Pb nie mniejszym niż 1 mm, wyłożenie sufitu w pracowni rtg blachą ołowianą o grubości 1 mm). Należy także wykonać i uruchomić wentylację, zaślepiając wyloty kanałów prowadzące do realizowanych w drugim etapie pomieszczeń. Pierwszy etap zostanie zakończony odbiorem wykonanych robót, w czasie którego należy przekazać wszystkie wymagane dokumenty dotyczące użytych materiałów (atesty higieniczne, sprawozdania z badań stopnia palności, certyfikaty itp. ), a także protokoły pomiarów elektrycznych, protokoły prób szczelności instalacji, protokoły pomiarów wydajności systemu wentylacji mechanicznej. Termin realizacji pierwszego etapu - sześć tygodni. Etap drugi obejmuje wykonanie pozostałych pomieszczeń. Termin realizacji drugiego etapu - osiem tygodni. Przerwa pomiędzy zakończeniem realizacji pierwszego etapu, a rozpoczęciem realizacji drugiego etapu może wynieść około miesiąca. Przy odbiorze drugiego etapu należy przekazać dokumentację jak po zakończeniu pierwszego etapu oraz protokół pomiarów wydajności wentylacji obejmujący całość wykonanej wentylacji w pierwszym i drugim etapie. Ponieważ nie przewiduje się czasowego zamknięcia oddziału chirurgicznego należy zabezpieczyć oddział przed dostawaniem się kurzu i pyłu. Zamurowywanie istniejącego otworu drzwiowego od strony korytarza oraz wykuwanie nowych otworów drzwiowych D2, D6 a także przeniesienie drzwi D1 i pozostałe prace na korytarzu, należy ponadto tak wykonywać i zabezpieczyć, żeby umożliwić przewóz na wózkach pacjentów korytarzem do i z bloku operacyjnego. Najlepiej prace te wykonywać w godzinach 15.00 - 20.00. Powyższe zasady obowiązują też podczas zamurowywania otworów drzwiowych w przekroju B i wykuwania otworu D7. SPECYFIKACJA PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH dot. : Remont i przebudowa pomieszczeń aparatury rentgenowskiej i pomieszczeń towarzyszących 1. Roboty ogólno budowlane - wyburzenie ścian działowych - wykucie nowych otworów drzwiowych z montażem nadproża belek stalowych walcowanych - zamurowanie części otworów drzwiowych - wzmocnienie stropu nad piwnica i uzupełnienie otworu w stropie płytą żelbetową i kształtownikami walcowanymi - montaż konstrukcji stalowych do podwieszenia nowego aparatu - rozbiórka posadzek w pomieszczeniach remontowanych - wykonanie nowych ścian działowych z płyt g.-k. na ruszcie aluminiowym - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich - wymiana i wstawienie nowej stolarki i ślusarki drzwiowej - wykonanie nowych gładzi gipsowych ścian - wykonanie zmywalnych okładzin ścian w pomieszczeniach diagnostycznych i pozostałych dostępnych dla pacjentów i oraz malowanie pozostałej części farbami akrylowymi, - malowanie ścian metodą natryskową wielokolorowa powłoka dekoracyjna do wnętrz na bazie żywić akrylowych w pozostałych pomieszczeniach - ułożenie wykładziny przemysłowej homogenicznych w pomieszczeniach głównych, ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach - montaż sufitów podwieszanych kasetonowych 2. Remont instalacji sanitarnych - demontaż starych instalacji i urządzeń - wykonanie nowych bruzd i przebić pod instalacje sanitarne - montaż rurociągów instalacji wodnych z rur PE i PP - montaż kanalizacji sanitarnej z rur PCV - montaż urządzeń sanitarnych 3. Remont instalacji elektrycznych - wykucie bruzd i montaż korytek na nowe instalacje - ułożenie nowych podtynkowych instalacji wewnętrznych - montaż, wymiana i rozbudowa osprzętu elektrycznego UWAGA: l. Wszelkie prace nieujęte lub zamienne zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca przedstawi do sprawdzenia kosztorys ofertowy opracowany na podstawie wcześniej uzgodnionej technologii wykonania. Szczegółowy opis zawiera projekty stanowiący zał Nr 7 i kosztorysy ślepe robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny ryczałtowej oferty. W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w kosztorysie ślepym, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Oferent przystępujący do przetargu składa ofertę na całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.800,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach